  • 11. Data: 2011-05-01 18:39:23
    Temat: Re: Jakie auto terenowe (do miasta) w cenie do 80tys
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 14:58, Waldek Godel pisze:

    > amfibie na pustynię, śmieciarki do dowożenia żywności do sklepów oraz
    > roadstery do offroadu.

    No, chłopaki z Top Gear czymś takim spory kawałek pustyni przejechali w
    specodcinku bliskowschodnim ;)

  • 12. Data: 2011-05-01 18:40:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 18:28, Tadeusz pisze:

    > zazdrościsz czy co?
    > ma taki kaprys - niech kupuje, jego pieniądze, jego wybór

    Tylko potem taki "kaprys" zajmuje 150% miejsca parkingowego.

  • 13. Data: 2011-05-01 18:40:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-01 14:32, Tulipson pisze:
    > Witajcie
    > Szukam auta typu x5 x6 ML itd do 80 tys
    > Taka duza pseudo terenowka
    > Nie musi to byc Merc ani BMW, wazne aby auto bylo mozliwie najmniej awaryjne
    > i dosc tanie w eksploatacji.
    > Mysle tu o silniku - diesel, bo benzyniaki wiecej spalaja
    > Co polecacie?
    > Pozdrowienia

    http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-k5-jedyny-w-swoim
    -rodzaju-C18386273.html

    różnice w pomiędzy 80 kpln a tym cenie wydasz na benzynę.

  • 14. Data: 2011-05-01 18:42:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 15:46, z pisze:

    > Dlatego wskazany jest samochód może nie terenowy ale miejski czy
    > kompaktowy ze wzmocnionym-podwyższonym zawieszeniem.

    Golf II Country :D

  • 15. Data: 2011-05-01 18:44:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 14:32, Tulipson pisze:
> [...]
    > Taka duza pseudo terenowka
    > Nie musi to byc Merc ani BMW, wazne aby auto bylo mozliwie najmniej awaryjne

    Albo tanie w eksploatacji, albo duża pseudoterenówka - musisz się
    zdecydować.

    > Mysle tu o silniku - diesel, bo benzyniaki wiecej spalaja
    > Co polecacie?

    Dawniej jak się miało kryzys wieku średniego to się kupowało czerwony,
    sportowy kabriolet... Ech, nawet kryzysy już nie takie jak dawniej ;->

  • 16. Data: 2011-05-01 18:46:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4dbd8d72$1@news.home.net.pl...

    > Golf II Country :D

    oo bardzo dobry samochód i jeszcze z gatunku tych, z którymi faktycznie nie
    ma problemów. Sęk w tym, ze stary, a częsci dostępne w dużej mierze tylko w
    ASO.
    Ogólnie jednak Golf II to naprawde pancerny samochód.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-05-01 18:48:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Tylko potem taki "kaprys" zajmuje 150% miejsca parkingowego.

    Udowodnij

  • 18. Data: 2011-05-01 18:50:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 May 2011 18:28:07 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > zazdrościsz czy co?
    > ma taki kaprys - niech kupuje, jego pieniądze, jego wybór
    > jeżeli ty tego nie kupujesz to nie musisz dorabiać ideologii
    > tym bardziej, że sądząc po ilości SUV się w mieście sprawdza

    Jeżeli to tylko jego wybór to pół biedy. Gorzej jak się taką landarą jeździ
    po ciasnym mieście, wtedy nie tylko jego. Notorycznie mam takie sytuacje,
    że jadąc ciasną uliczką między zaparkowanymi samochodami pojazdy mijają się
    prawie na lusterka, ale spokojnie da się jechać.
    Aż do momentu pojawienia się jednego z miejskich kowbojów..., wtedy
    wszystko staje w miejscu. Na parkingach podziemnych czy w marketach na
    jednym miejscu mieści się samochód plus jakieś minimalne otwarcie drzwi.
    Ewentualnie czterołapna furmanka kowboja, wtedy już wysiąść się nie da,
    więc de facto zajmuje 2 miejsca. I tak dosyć długo można.

    No i na koniec po raz pierdyliard pińćdziesiąty szósty - dlaczego dajesz
    prawo dowolnego kupowania dowolnie głupiego samochodu a zabierasz prawo
    dowolnego naśmiewania się z dowolnie głupiego samochodu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2011-05-01 19:12:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > tak poważnie pytam - uważasz, ze pseudoterenówka, SUV czy jak zwał tak
    > zwał, przez to, ze jest wyżej zawieszona to jest to jednoznaczne z
    > mocniejszym zawieszeniem wytrzymującym niespodziewane wpadnięcie w
    > dziure lepiej niż zwykła osobówka?

    Nie. Zastanawiam się właśnie czy większe koła z większym balonem
    wystarczą. Chciałbym się czuć pewniej i nie koniecznie wywalać zaraz
    kasę na terenówkę+drogie utrzymanie.

    > Jedne auta mają zawieszenie bardziej podatne na uszkodzenia inne mniej,
    > ale generalnie ma to nie wiele wspólnego z wysokością podwozia.
    Jak się wisi podwoziem to nawet łańcuchy nie pomogą. Tak w wojewódzkim
    mieście tak było. Wiem że umiejętności nic nie zastąpi.
    Ech... taki Citroen BX ...

    > Jeśli Twoim argumentem będzie to, ze Ci sie takie samochody podobają -
    > to prosze bardzo, możesz jeździć nawet Scotem, ale argument o drogach
    > jest mocno naciągany.

    W moim obecnym samochodzie (AlmeraN16) zawieszenie tłucze się
    niemiłosiernie. Powolny zjazd z wysokiego krawężnika daje odgłos jakby
    się koło urywało (mechanik stwierdził że ten typ tak ma - mały skok).
    Kolega sobie chwali to:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1571438164
    Do miejskiej dżungli idealny :-)

  • 20. Data: 2011-05-01 20:02:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Zastanawiam się właśnie czy większe koła z większym balonem
    > wystarczą. Chciałbym się czuć pewniej i nie koniecznie wywalać zaraz kasę
    > na terenówkę+drogie utrzymanie.

    Oczywiście wyższy profil daje większy komfort i mniejsze obciążenie
    zawieszenia

    > Jak się wisi podwoziem to nawet łańcuchy nie pomogą. Tak w wojewódzkim
    > mieście tak było. Wiem że umiejętności nic nie zastąpi.

    No jak sie wisi podwoziem to nic nie pomoże, ale tak naprawde zeby zawisnąć
    to już troche pecha trzeba, bo normalnie nawet jesli sniegu jest tyle, ze
    już brak przeswitu to jeszcze nie znaczy, ze sie wisi na podwoziu.

    > Ech... taki Citroen BX ...

    Kup se C5 i będziesz przeswit kontrolował :)

    > Kolega sobie chwali to:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1571438164
    > Do miejskiej dżungli idealny :-)

    nie mam żadnych doświadczen w tym zakresie, wiec nie pomoge.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl