  • 21. Data: 2011-05-01 20:07:19
    Temat: Re: Jakie auto terenowe (do miasta) w cenie do 80tys
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 May 2011 20:02:21 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Kup se C5 i będziesz przeswit kontrolował :)

    tam już nie do końca...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-05-01 20:20:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Kup se C5 i będziesz przeswit kontrolował :)

    No właśnie 80 tys. 4,8m długości do miasta :-(

  • 23. Data: 2011-05-01 20:32:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.05.2011 18:48, Przemysław Czaja pisze:

    > Udowodnij

    Co, sam nie umiesz policzyć?

  • 24. Data: 2011-05-01 20:45:35
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Co, sam nie umiesz policzyć?

    A8
    długość [mm] 5181 wysokość [mm] 1455 szerokość [mm] 1894

    X5

    długość/szerokość/wysokość [mm]:
    4851/1994/1764

    zostawię bez komentarza

  • 25. Data: 2011-05-01 21:00:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 May 2011 20:45:35 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > A8
    > długość [mm] 5181 wysokość [mm] 1455 szerokość [mm] 1894

> [...]

    tak, w zasadzie szkoda komentować, typowo miejskie auto wybrałeś, no ale co
    robić, skoro miliony obywateli takimi jeżdżą to i porównać trzeba...

  • 26. Data: 2011-05-01 21:08:35
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 01.05.2011 14:58, Waldek Godel pisze:

    > po terenówkach do miasta przyjdzie kolej na...

    :D:D
    biorąc pod uwagę niegdysiejszy (już coraz częściej) stan Wrocławskich
    dróg, jest to bardzo rozsądny pomysł

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 27. Data: 2011-05-01 21:22:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > tam już nie do końca...

    jak nie jak tak.. oczywiście w wersji z możłiwością regulacji (bo byly takie
    i takie). Te co mają guziola masz 3 czy 4 (tyle, ze skrajne są tak skrajne,
    ze mało praktyczne) stopnie regulacji wysokości i to w naprawde b. dużym
    zakresie. Sam sie bawilem takim kilka razy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 28. Data: 2011-05-01 21:27:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie 80 tys. 4,8m długości do miasta :-(

    1. ja nic nie mówilem o wielkości ze to niby takie ZUO
    2. odniosłem sie do fragmentu o BX'sie, wiec jakby odświeżylem temat
    rocznikowo
    3. tak na marginesie zastanawiam sie co jednak w mieście sprawdziłoby sie
    lepiej - C5 czy duży SUV

    Gdybym mial wybór C5 vs SUV (porównywalnej półki cenowej) to wybrałbym C5 -
    jeździlem modelem I i II z silnikami 2,0HDI, 2,2HDI oraz 1,8 benzyna (na
    marginesie mialem też okazje zrobić ok 200km C6) i stwierdzam z całą
    odpowiedzialnością, ze są to bardzo przyjemne samochody, dające wiele
    komfortu, z niezłym wyposażeniem, b. dużym bagażnikiem, w sumie nie takie
    drogie w zakupie, oszczędne w spalaniu i w sumie chyba nie tak awaryjne,
    jakby można sądzić.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 29. Data: 2011-05-01 21:28:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > tak, w zasadzie szkoda komentować, typowo miejskie auto wybrałeś, no
    > ale co
    > robić, skoro miliony obywateli takimi jeżdżą to i porównać trzeba...

    Vectra C kombi
    długość [mm] 4822
    wysokość [mm] 1500
    szerokość [mm] 1798

    X5 z innym silnikiem

    długość/szerokość/wysokość [mm]:4857/1933/1776

    nadal bez komentarza

  • 30. Data: 2011-05-01 21:32:35
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    > X5 z innym silnikiem
    >
    > długość/szerokość/wysokość [mm]:4857/1933/1776

    Astra

    Długość 4249-4587 mm
    Szerokość 1804 mm
    Wysokość 1405-1500 mm