  • 1. Data: 2011-05-01 16:40:26
    Temat: ogloszenie z allegro - kupie potrzebne czesci (smiech!)
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Co znalazlem
    Sprzedam samochod passat lub kupie potrzebne czesci do naprawy
    http://allegro.pl/vw-passat-cc-2011-i1579661462.html
    Czyli cale inne auto ?
    Potem bedzie sprzedawany jako bezwypadkowy bo emerycie

  • 2. Data: 2011-05-01 17:49:30
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-01 16:40, Tulipson pisze:
> [...]
    > http://allegro.pl/vw-passat-cc-2011-i1579661462.html
    > Czyli cale inne auto ?
    > Potem bedzie sprzedawany jako bezwypadkowy bo emerycie

    Niezła cena jak za taką kupę złomu...

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2011-05-01 18:06:51
    Od: scob <1...@3...pl>

> [...]
    > http://allegro.pl/vw-passat-cc-2011-i1579661462.html
    > Czyli cale inne auto ?
    > Potem bedzie sprzedawany jako bezwypadkowy bo emerycie

    Ogłoszenie typu "mam VIN, potrzebuję do niego auto".