  • 11. Data: 2010-06-20 13:27:52
    Temat: Re: Jakie auto rodzinne do max 17000zl
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 13:00, Jimiasty pisze:
    > Użytkownik "Norbert"<n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > No to moze mondeo ST ?

    I do tego LPG? Przecież autor wątku pisał o kosztach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-06-20 13:41:19
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał:

    > I do tego LPG?

    a co? niedasie?

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 13. Data: 2010-06-20 14:20:00
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > VW Multivan. Ale fakt ze w tej kwocie bedzie starszy. Do wyboru 2.5B
    > albo 2.4D, chyba ze trafisz 2.5TDI.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Tyle że w tyym wypadku koszty spalania poniżej 10l nie zejdą ze względu
    na aerodynamike auta.

  • 14. Data: 2010-06-20 14:28:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 13:41, Jimiasty pisze:

    > a co? niedasie?

    Pewnie się da. Chyba, że to jeden z tych silników, które gazu nie
    tolerują. Pytanie tylko, jak duża butla mu tam wejdzie, tak by nie
    zajęła zbyt dużo cennej przestrzeni bagażnika.

  • 15. Data: 2010-06-20 14:36:46
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

> [...]

    > Pewnie się da. Chyba, że to jeden z tych silników, które gazu nie
    > tolerują. Pytanie tylko, jak duża butla mu tam wejdzie, tak by nie zajęła

    W Mk1/2 HB sie miesci conajmniej 45l, w Mk3 nie wiem, ale pewnie wieksza.
    Zamiast oryginalnego kola zapasowego dojazdowka i zostaje kupe miejsca w
    bagazniku.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 16. Data: 2010-06-20 14:48:32
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jimiasty napisał(a):

    > W Mk1/2 HB sie miesci conajmniej 45l, w Mk3 nie wiem, ale pewnie wieksza.
    > Zamiast oryginalnego kola zapasowego dojazdowka i zostaje kupe miejsca w
    > bagazniku.

    Z pewnością masz racje , jednak jakoś mi nie podchodzi Ford.

  • 17. Data: 2010-06-20 14:59:06
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Tyle że w tyym wypadku koszty spalania poniżej 10l nie zejdą ze względu na
    > aerodynamike auta.

    2.5TDI pali ~8 w trasie
    2.4D pali deczko wiecej ale za to mozna na Biodieslu jezdzic

    no a benzyna wiadomo zagazowana bedzie, ale nie odczuje sie obecnosci butki
    nawet duzej w aucie.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-06-20 15:05:40
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Adam Szewczak napisał(a):

    > 2.5TDI pali ~8 w trasie
    > 2.4D pali deczko wiecej ale za to mozna na Biodieslu jezdzic

    8 w trasie , w mieście pewnie około 11-13
    To już naprawde skłaniałbym bardziej do Voyagera bo w mieście spali mi
    14l. gazu a w trasie około 11-12. I już koszty mniejsze.
    Lub E39 ktora w trasie walnie mi 7l a w mieście około 9-10.

    > no a benzyna wiadomo zagazowana bedzie, ale nie odczuje sie obecnosci
    > butki nawet duzej w aucie.

    Dzieci mają jednak to do siebie że najchętniej zajmują się rzeczami
    które według nas dorosłych są dla nich wielce nie wskazane.
    I taka butla w kabinie była by "rozbrojona" po chwili nieuwagi rodzica.
    Dlatego jeśli myślałem o voyagerze to interesowała mnie tylko butla
    podpodłogowa.

  • 19. Data: 2010-06-20 15:11:21
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Norbert napisał(a):

    > Z pewnością masz racje , jednak jakoś mi nie podchodzi Ford.

    I celem uzupełnienia , to że mi się nie podoba wizualnie to jedno ale
    mechanika to drugie , przez rok pracowałem kiedyś jako pomocnik
    mechanika. I jak na warsztat wjeżdżał ford to tylko sie zastanawialismy
    po jakim czasie zaczną lecieć w jego strone epitety. Niestety dostęp do
    wielu podzespołów silnika jest na tyle trudny że trzeba czasem
    demontować od cholery części by się dostać do właściwego elementu.
    A że to co potrafie na parkingu zrobić samodzielnie przy aucie mam
    zamiar robić to jakoś mi się nie uśmiecha Ford biorąc pod uwage boje od
    mondeo po galaxy i jeszcze kilka innych modeli ktore powodowały wzrost
    zasobu mojego słownictwa nie koniecznie uważanego za właściwe słownikowi
    polskiemu. W jeździe i owszem auta bardzo przyzwoite, ale w naprawach
    już nie tak kolorowo.

  • 20. Data: 2010-06-20 15:11:39
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > I taka butla w kabinie była by "rozbrojona" po chwili nieuwagi rodzica.
    > Dlatego jeśli myślałem o voyagerze to interesowała mnie tylko butla

    W multivanie butle sie chowa z tylu za siedzeniami w przestrzeni
    bagazowej, mozna ja ladnie zabudowac, pozatym jak sie lozko rozlozy to tez
    przykryje butle. Ewentualnie mozna mniejsza schowac poprostu pod kanape, ja
    tak mam u siebie.

    PZDr
    Adam