  • 1. Data: 2010-06-19 19:02:16
    Temat: Nie chce kto golfa 2 po taniości?
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Do odebrania w DC, śwagierka sprzedaje. Żeby mnie nadgorliwi nie zjedli,
    dorzucę nalepkę PMS ;)
    Stan wizualny dość opłakany, ale na chodzie. Sam łatałem pęknięty zderzak
    kawałkami starych pecetowych płyt głównych ;). Niestety w zeszłym tygodniu
    jakiś uj stłukł klosz od lampy przedniej :(
    O ile mi dobrze wiadomo, to nigdy nie miał dzwona, przez 20 lat był w rękach
    jednego właścicela, w zeszłym roku przejęła go po znajomości śwagierka, ale
    teraz wyjeżdża na dłużej za granicę, więc staruszka odda za parę stówek w
    dobre ręce.
    Zarejestrowany, opłacony. Jak kto chce, to proszę o kontakt na priv.

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C137154
    59

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-06-20 04:02:12
    Temat: Re: Nie chce kto golfa 2 po taniości?
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz pisze:
> [...]
    > dobre ręce.
    > Zarejestrowany, opłacony. Jak kto chce, to proszę o kontakt na priv.

    Jak go odda za free, to może się chętny i znajdzie... Ale za parę
    stówek? Ja niedawno oddałem właśnie za free auto, któremu taki golf do
    pięt nie dorasta. Ale że ja nie miałem czasu się nim zajmować, a serce
    mi się krajało, żeby oddać go na złom, to przekazałem bezpłatnie. Nie na
    wszystkim trzeba zarabiać...

    Pozdro
    Marek

  • 3. Data: 2010-06-20 09:29:33
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Marcus" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dorasta. Ale że ja nie miałem czasu się nim zajmować, a serce mi się
    > krajało, żeby oddać go na złom, to przekazałem bezpłatnie. Nie na

    tak, a fundacje charytatywne na całym świecie co chwila przekazują
    bezpłatnie takie
    kwoty, przy których wartość twojego samochodu mieści się w granicach
    zaokrąglenia.
    I coś z tego wynika? A może żal ci dupę ściska że ktoś być może dostanie
    kasę a ty nie?
    Dziewczyna jest studentką, kupiła przed zimą opony, zainwestowała w parę
    bieżących
    napraw i chciałaby trochę kasy odzyskać.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2010-06-20 09:37:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]

    > bieżących
    > napraw i chciałaby trochę kasy odzyskać.

    Na alledrogo od zlotowki i rynek sam oceni czy warte to cos, czy nie.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-06-20 11:23:59
    Od: BagMan <b...@p...fm>

    Ile toto pali?

    pozdrawiam

    BagMan

  • 6. Data: 2010-06-20 15:08:13
    Od: Marcus <m...@a...pl>

> [...]
    > bieżących
    > napraw i chciałaby trochę kasy odzyskać.

    Co nie zmienia sytuacji, że 21-letni golf, to już raczej takie trochę
    zombie...
    A dupy nic mi nie ściska. Nadal siadam i wstaję całkiem swobodnie.

    Pozdro
    Marek

  • 7. Data: 2010-06-20 15:13:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 09:29, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Dziewczyna jest studentką, kupiła przed zimą opony, zainwestowała w parę
    > bieżących
    > napraw i chciałaby trochę kasy odzyskać.

    Niech jeździ autobusem, to nie będzie musiała kupować opon i naprawiać
    sypiące się rzeczy. Każdy pieniądz, który się wsadza w samochód jest nie
    do odzyskania, niestety. Eksploatacja każdego samochodu kosztuje. Coś za
    coś.
    A ten złom z ogłoszenia to wart jest 100 zł. na umowie i w papierku.

  • 8. Data: 2010-06-21 09:08:30
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4c1cf807$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > parę stówek w dobre ręce.
    > Zarejestrowany, opłacony. Jak kto chce, to proszę o kontakt na priv.

    forum.vwgolf.pl

    Zarzuć tam ogłoszenie. Pewnie znajdzie sie jakiś chętny.

  • 9. Data: 2010-06-21 09:17:54
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Co nie zmienia sytuacji, że 21-letni golf, to już raczej takie trochę
    > zombie...

    takie zombie, w dobrym stanie, ludzie chcą kupić za 3000 zł. i to nie młode
    dresy, ale normalni ludzie potrzebujacy auto do dojazdow do pracy/dzialke,
    przewiezienia psa, czy czegos ciezszego. sczegolnie z dobrym silnikiem 1.6D.
    :)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra SW 2.4 JTD