  • 31. Data: 2010-06-22 19:46:51
    Temat: Re: Jakie auto rodzinne do max 17000zl
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    news:hvn8b3$vv$1@mx1.internetia.pl...

    > No niestety nie kupie czegoś co jest młodsze a mniejsze i gorsze
    > jakościowo bo obudze sie z palcem w nocniku.
    > Akurat w przypadku E39 ktore bedzie mialo powiedzmy te 170tys na szafie i
    > silnik diesla pod maska sie nie bede obawiał bo to dość trwałe silniki.
    > Na rocznik mozna patrzec jak się ma powiedzmy 80tys do wydania.
    > Przy autach za okolice 17 patrzy sie na stan nie rocznik.

    Mmmmhahahahaha E39 za 17 tysięcy i 170 tysięcy na szafie... Z drugiej
    strony - to na szafie tyle może mieć ;)))

    Jurand.

  • 32. Data: 2010-06-22 19:47:42
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Wiesz... szukam już od dłuższego czasu i widze jakie sa ceny.
    > Za 17 spokojnie kupisz jak dobrze poszukasz egzemplarz ktory jest ok.
    > A jesli czas pozwoli i pojade kupić auto do niemiec to już spokojnie w
    > tych pieniadzach sie zmieszcze.

    Janse, kupisz, oczywiście, od Turka, 5 razy cofane i w takim stanie, że jak
    go zobaczysz, to pobijesz rekord w spieprzaniu z placu do swojego samochodu,
    żeby grzecznie wrócić do Polski.

    Jurand.

  • 33. Data: 2010-06-22 19:56:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jurand pisze:

    > Janse, kupisz, oczywiście, od Turka, 5 razy cofane i w takim stanie, że
    > jak go zobaczysz, to pobijesz rekord w spieprzaniu z placu do swojego
    > samochodu, żeby grzecznie wrócić do Polski.

    Nie wiesz ze Niemce bogate sa?
    Kupuja w salonach i trzaskaja 10 tys km rocznie, tylko po to zeby moc je
    sprzedac Polakowi za 15 klockow :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 34. Data: 2010-06-22 20:15:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-22 19:56, DoQ pisze:

    > Nie wiesz ze Niemce bogate sa?
    > Kupuja w salonach i trzaskaja 10 tys km rocznie, tylko po to zeby moc je
    > sprzedac Polakowi za 15 klockow :)

    Chyba euro. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2010-06-22 22:51:07
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jurand napisał(a):

    > Mmmmhahahahaha E39 za 17 tysięcy i 170 tysięcy na szafie... Z drugiej
    > strony - to na szafie tyle może mieć ;)))
    >
    > Jurand.

    Ja rozumiem poczucie humoru itd. Ale , uczepiłeś się tych 170tys.
    Niech ma i te 250 , diesel z takim przebiegiem zrobi spokojnie jeszcze
    dwa razy tyle byle mu w tym nie przeszkadzać.
    A inna sprawa że zawsze może się trafić egzemplarz który faktycznie
    bedzie miał mały przebieg. Ktoz to wie.

  • 36. Data: 2010-06-22 22:54:09
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jurand napisał(a):

> [...]
    > jak go zobaczysz, to pobijesz rekord w spieprzaniu z placu do swojego
    > samochodu, żeby grzecznie wrócić do Polski.

    Musze Cie rozczarować.
    Nie mam zamiaru odwiedzać żadnego turka.
    Mam sporo znajomych i rodziny na miejscu i nic na łapu capu. Kuzyn
    akurat ma E39 kupione jako salonowe i ma na szafie w tej chwili 180tysi,
    nie cofane itd bo i poco.
    Tyle że raz to nie kombi a dwa nie nosi sie z zamiarem sprzedazy.
    Jesli ktos nie szuka samochodu ktory musi miec w ciagu tygodnia to mysle
    ze w ciagu kilku miesiecy sie cos napewno trafi wartego zachodu

  • 37. Data: 2010-06-22 23:08:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > cofane itd bo i poco.
    > Tyle że raz to nie kombi a dwa nie nosi sie z zamiarem sprzedazy.

    I tu jest pies pogrzebany ;)
    Jak się będzie nosił z zamiarem sprzedaży, to albo to auto będzie o wiele
    lat starsze, albo będzie dużo droższe, niż przypuszczasz.

    > Jesli ktos nie szuka samochodu ktory musi miec w ciagu tygodnia to mysle
    > ze w ciagu kilku miesiecy sie cos napewno trafi wartego zachodu

    Oczywiście, są i tacy, co wierzą w Świętego Mikołaja.

    Jurand.

  • 38. Data: 2010-06-22 23:09:23
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > razy tyle byle mu w tym nie przeszkadzać.
    > A inna sprawa że zawsze może się trafić egzemplarz który faktycznie bedzie

    Chłopie, E39 3.0d za 17 tysięcy to będzie miało 500.000 km lekko licząc. W
    dodatku będziesz miał szczęście, jeśli nie będzie po mocnym wypadku. Tak czy
    inaczej to będzie studnia bez dna...

    Jurand.

  • 39. Data: 2010-06-22 23:12:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Norbert pisze:

> [...]
    > dwa razy tyle byle mu w tym nie przeszkadzać.
    > A inna sprawa że zawsze może się trafić egzemplarz który faktycznie

    Daj sobie spokuj.
    Zaraz Ci napisze, ze tylko Audi mozna kupic w dobrym stanie.
    Ale o 170kkm raczej zapomnij.

    --
    Karolek