  • 21. Data: 2010-06-21 09:28:13
    Temat: Re: Jakie auto rodzinne do max 17000zl
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-06-2010 12:56, Norbert pisze:

    > Tak czy siak dalej proszę o wasze za i przeciw zarowno co do voyagera ,
    > bmw jak i innych propozycji.
    Piszesz, że będziesz jeździł 5 lat, w dodatku z dzieckiem.
    Ja bym kupił auto jak najświeższe, z możliwie najmniejszym przebiegiem.
    Ani E39 ani Voyager tych warunków niestety nie spełniają.
    --
    M.

  • 22. Data: 2010-06-21 10:34:20
    Od: Norbert <n...@M...com>

    MariuszM napisał(a):

> [...]
    > Ja bym kupił auto jak najświeższe, z możliwie najmniejszym przebiegiem.
    > Ani E39 ani Voyager tych warunków niestety nie spełniają.

    No niestety nie kupie czegoś co jest młodsze a mniejsze i gorsze
    jakościowo bo obudze sie z palcem w nocniku.
    Akurat w przypadku E39 ktore bedzie mialo powiedzmy te 170tys na szafie
    i silnik diesla pod maska sie nie bede obawiał bo to dość trwałe silniki.
    Na rocznik mozna patrzec jak się ma powiedzmy 80tys do wydania.
    Przy autach za okolice 17 patrzy sie na stan nie rocznik.

  • 23. Data: 2010-06-21 10:44:52
    Od: PaPi <...@...3>

    > Akurat w przypadku E39 ktore bedzie mialo powiedzmy te 170tys na szafie
    > i silnik diesla pod maska

    Za 17 kzl :-)
    Niezly dowcip.
    Za takie pieniadze dostaniesz BWM z rzeczywistym 300 kkm "na szafie" i
    samochod od wlasciciela, ktoremu podobal sie "pazur" - czyli
    zajezdzone/bite/naprawiane drutem.

  • 24. Data: 2010-06-21 11:02:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Norbert pisze:

    > No niestety nie kupie czegoś co jest młodsze a mniejsze i gorsze
    > jakościowo bo obudze sie z palcem w nocniku.
    > Akurat w przypadku E39 ktore bedzie mialo powiedzmy te 170tys na szafie

    Zapomnij o takim przebiegu.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2010-06-21 13:13:38
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Ja niedawno takze poszukiwałem wiekszego (od tego co mam) rodzinnego auta.
    Celowałem w espae, zafire itp
    Kupiłem zafire 2.2 benzyna, zrobione 1000km (na razie) komputer pokazuje
    srednie spalanie 8,6l/110km. W najbliższym czasie dodaje gaz.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-06-21 13:26:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 13:13:38 +0200, Baczek napisał(a):

    > Kupiłem zafire 2.2 benzyna, zrobione 1000km (na razie) komputer pokazuje
    > srednie spalanie 8,6l/110km. W najbliższym czasie dodaje gaz.

    A ile jak już zjedziesz z lawety?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-06-21 15:54:56
    Od: Norbert <n...@M...com>

    PaPi napisał(a):

> [...]
    > Za takie pieniadze dostaniesz BWM z rzeczywistym 300 kkm "na szafie" i
    > samochod od wlasciciela, ktoremu podobal sie "pazur" - czyli

    Wiesz... szukam już od dłuższego czasu i widze jakie sa ceny.
    Za 17 spokojnie kupisz jak dobrze poszukasz egzemplarz ktory jest ok.
    A jesli czas pozwoli i pojade kupić auto do niemiec to już spokojnie w
    tych pieniadzach sie zmieszcze.

  • 28. Data: 2010-06-21 16:08:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-21 15:54, Norbert pisze:

> [...]
    > Za 17 spokojnie kupisz jak dobrze poszukasz egzemplarz ktory jest ok.
    > A jesli czas pozwoli i pojade kupić auto do niemiec to już spokojnie w

    Tylko nie licz na przebieg stokilkadziesiąt tysi w aucie 10-12 letnim.
    Cudów nie ma. Takie auto, z potwierdzonym przebiegiem, w Niemczech
    będzie kosztowało od 5k euro w górę. Resztę sobie policz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2010-06-22 08:42:10
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > A ile jak już zjedziesz z lawety?

    Buchahchcha, ale mnie ubawiłes. To na prawde było dobre ;)

  • 30. Data: 2010-06-22 19:45:38
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > BMW jezeli z TDSem to 10l w miescie musisz liczyc, jak juz nowsze 2.5d to
    > 8-9l wciagnie.
    > Za 17 tysiecy szukalbym E39, najlepiej 3.0d (choc moze byc ciezko).

    Chyba jakąś ruinę na kołach z przebiegiem pół miliona km.

    Jurand.