    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jakich macie "zwierzchników" nad programistami w pracy?
    Date: Tue, 13 Sep 2011 15:22:17 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > 23.

    > Ale część tego wynika ze zboczeń zawodowych.

    u mnie 24

    aczkolwiek warto nadmienic ze mz test jest okrutnie nudny pozatym wiele pytan
    jak dla mnie jest niejednoznaczne i moge odpowieziec na dwa skrajne sposoby
    - na wiekszosc pytan (pewnie 2/3) odpowiadalem 'nie zgadzam sie' bo to najbardziej
    mi pasuje jako odpowiedz na rozmaite supozycje z ktorych w znacznej mierze skladaja
    sie
    te pytania