    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki zasilacz proponujecie na takim trafo?
    Date: Wed, 13 Apr 2011 15:20:00 +0200

    Dnia 12-04-2011 o 17:49:14 BartekK <s...@n...org> napisał(a):

    > Popieram i potwierdzam. Trzeba tylko patrzeć na szczegóły - np czy dany
    > zasilacz ma "ograniczenie prądowe" (po przekroczeniu którego odcina
    > napięcie na wyjściu, i trzeba go wyłączyć i włączyć by się odblokował),
    > czy ma "stabilizacje prądu" (znaczy przechodzi w stan źródła prądowego,
    > takie zasilacze przeważnie mają dwa ledy C.V. i C.C.)

    [ciach]
    Dobra.. przekonaliście mnie. Ale w takim razie pochwalcie się swoją
    chińszczyzną lub doraździe mi jakiś rozsądny cenowo i funkcjonalnie model.

    Michał Baszyński pochwalił się że ma JPS-305DG. Ponoć ma regulację prądu.
    Ja oglądałem 2x tańszą wersję PXN-1503D - ale to jest ten o którym pisał
    J.F i o którym czytałem na elektrodzie. Nie ma regulacji prądy tylko
    ogranicznik, który wyłącza całe urządzenie. Co ciekawe wyglądają
    identycznie :)

    PZDR
    Shaman