eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?Re: Jaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?
  • Data: 2011-02-18 23:20:34
    Temat: Re: Jaki telefon dual-sim (na 2 karty) i czy to naprawde dziala?
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorotka Zopczynska" <d...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ijjs5k$i19$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć :)
    > Chciałam kupić sobie telefon na 2 karty sim. Słyszałam o tych telefonach
    > DUAL
    > SIM, że można jednocześnie z obu kart korzystać czyli jak telefon jest
    > włączony
    > to można dodzwonić się jednocześnie na dwa numery. Czy to prawda? Czy ktoś
    > może
    > mi to wyjaśnić?
    > I jaki aparat DUAL SIM moglibyście polecić? Jaki ma dobrą opinię?

    ja uzywam od 2 miesiecy LG GX200, bardzo fajny aparacik do rozmawiania i do
    sluchania muzyki z odtwarzacza, bateria wytrzymuje ponad tydzien jedna
    kreska znika mi srednio po 5-6 dniach uzytkowania a sa 3 kreski. Jedna z wad
    chociaz nie wiem zy to akurat mozna nazwac wada jest to ze kiedy rozmawiasz
    przez jedna z kart i ktos probuje sie do ciebie dodzwonic na druga karte to
    ma informacje ze jestes poza zasiegiem sieci ... kolejna wkurzajaca rzecz to
    budzik, jesli wylaczymy dzwieki zdarzen to budzik bedzie nas budzil tylko
    wibracja i na nic zda sie ustawianie wlasnych dzwiekow. nie mniej jednak
    telefon bardzo dobrze spalnei swoje podstawowe zadanie czyli swobodne
    korzystanie z 2 kart