  • 1. Data: 2010-03-31 21:42:42
    Temat: Jaki telefon dla 55 latka
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Z naciskiem na robienie zdjęć, filmiki, a poza tym, żeby sensownie się
    sprawdzał jako telefon. Najlepiej bez udziwnień, w postaci ekranu
    dotykowego, bo to raczej będzie dla tej osoby tylko uciążliwe. Dobrze,
    żeby bateria trzymała więcej niż 2 dni. Z możliwością włożenia jakiejś
    karty pamięci. Cena najlepiej poniżej 500zł.

    Moim faworytem jest Samsung s7220, 5Mpix aparat, świetny ekran amoled,
    ale filmiki marne: 320x240 15fps. Może jest coś lepszego?

    Moglibyście coś polecić?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 2. Data: 2010-04-01 08:33:40
    Temat: Re: Jaki telefon dla 55 latka
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-04-2010 o 12:13:38 Arek <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
    > ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe
    > ale
    > niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

    Hehe, wiedziałem że ktoś się odezwie.
    Po prostu wyłamujesz się poza stereotypowy target.
    Pewnie robisz to specjalnie żeby kwalifikować się do młodszej grupy, ale
    po co się męczysz. Przecież wiadomo że nowinki techniczne, dobre aparaty z
    multum możliwościami nie są dla 55 latków ;P Co innego taki 16 latek,
    wszystko wykorzysta do cna.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-01 09:13:38
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
    ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe ale
    niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

    Arek 55 lat na karku .

  • 4. Data: 2010-04-01 09:46:16
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]

    po co się męczysz. Przecież wiadomo że nowinki techniczne, dobre aparaty z
    multum możliwościami nie są dla 55 latków ;P Co innego taki 16 latek,

    16 latek może i do cna wykorzysta ,znam 30 latków którzy nic nie kumają jak
    dołożysz troszkę technologii czy to w telefonii czy do sprzętu codziennego
    użytku
    najlepiej pytający niech podaje preferencje co potrzebuje w produkcie a nie
    wiek ma być kryterium

    Arek.

  • 5. Data: 2010-04-01 10:09:32
    Od: schliesky <s...@g...com>

    Ok, to pomijając tytuł wątku, jakieś propozycje dla osoby z takimi
    wymaganiami?

    Pozdrawiam, S.

  • 6. Data: 2010-04-01 10:12:12
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

> [...]
    >bateria trzymała więcej niż 2 dni. Z możliwością włożenia jakiejś karty

    Polecam osobną komórkę i aparat, chyba każdy aparat z matrycą 2mpx da Ci
    lepszą jakość niż 5mpx w komórce która zamiast obiektywu ma byle jakie
    szkiełko.
    Prosta Nokia jako telefon i prosty Canon jako aparat, mam niby bardzo dobry
    aparat ale muszę powiedzieć że nawet proste Canony odwzorowują dokładniej
    kolory.....
    W cenie się zmieścisz a przy obecnych gabarytach aparatów nie odczujesz
    różnicy w noszeniu obu.
    Piotr

  • 7. Data: 2010-04-01 10:39:36
    Od: z <...@w...pl>

    news..pl pisze:

> [...]
    > dokładniej kolory.....
    > W cenie się zmieścisz a przy obecnych gabarytach aparatów nie odczujesz

    Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

  • 8. Data: 2010-04-01 11:00:06
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "z" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

    W/w to Sony Ericsson K800 ?
    Jesli tak, to czy ta staroc robi dobre filmiki?
    W czasach jak wchodził na rynek był ciekawy, dziś nie.

    Zresztą zaden tani telefon nie robi dobrze filmikow

  • 9. Data: 2010-04-01 11:10:23
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Jak kto lubi ale czy miałeś kiedyś w ręku SEK800?

    Mam go własnie w kieszeni a w drugiej Nokię N95, żadne zdjęcie nie umywa się
    nawet do prostych aparatów.
    Piotr

  • 10. Data: 2010-04-01 11:13:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Apr 2010 13:10:23 +0200, news..pl napisał(a):

    > Mam go własnie w kieszeni a w drugiej Nokię N95, żadne zdjęcie nie umywa się
    > nawet do prostych aparatów.

    I nawet najdroższy telefon z najlepszym aparatem wciąż nie dorównuje
    prostemu, 2-megapikselowemu Canonowi A40 sprzed prawie 10 lat.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski