    From: "Arek" <a...@a...2a.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon dla 55 latka
    Date: Thu, 1 Apr 2010 11:46:16 +0200

    > sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
    > ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe
    > ale
    > niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

    Hehe, wiedziałem że ktoś się odezwie.
    Po prostu wyłamujesz się poza stereotypowy target.
    Pewnie robisz to specjalnie żeby kwalifikować się do młodszej grupy, ale
    po co się męczysz. Przecież wiadomo że nowinki techniczne, dobre aparaty z
    multum możliwościami nie są dla 55 latków ;P Co innego taki 16 latek,
    wszystko wykorzysta do cna.

    16 latek może i do cna wykorzysta ,znam 30 latków którzy nic nie kumają jak
    dołożysz troszkę technologii czy to w telefonii czy do sprzętu codziennego
    użytku
    najlepiej pytający niech podaje preferencje co potrzebuje w produkcie a nie
    wiek ma być kryterium

    Arek.