  • 21. Data: 2010-04-02 08:25:59
    Temat: Re: Jaki telefon dla 55 latka
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AL napisał(a):

    > dokladnie :)

    Hmm, bieresz takiego A40, do tego Nokie 1650, sklejasz razem taśmą
    kauczukową i wtedy nic nie może się równać ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 22. Data: 2010-04-02 09:53:02
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > I nawet najdroższy telefon z najlepszym aparatem wciąż nie dorównuje
    > prostemu, 2-megapikselowemu Canonowi A40 sprzed prawie 10 lat.

    Podziwiam metamorfozę obrońcy aparatu w 7650

    pzdr
    olo

  • 23. Data: 2010-04-02 10:12:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 11:53:02 +0200, olo napisał(a):

    > Podziwiam metamorfozę obrońcy aparatu w 7650

    cos ci sie powaznie pomylilo, zawsze twierdzilem, ze jest marny.
    No chyba, ze chodzilo o porownanie np. z SE t610, to fakt, był świetny :-)

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 24. Data: 2010-04-02 12:07:40
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > cos ci sie powaznie pomylilo, zawsze twierdzilem, ze jest marny.
    > No chyba, ze chodzilo o porownanie np. z SE t610, to fakt, był świetny :-)

    http://tiny.pl/hgjsq

    pzdr
    olo

  • 25. Data: 2010-04-02 13:10:39
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-04-2010 o 09:47:13 Artur(m) <m...@i...pl> napisał(a):

    > To raczej Ty myślisz stereotypem
    > Jesteś dwudziestolatkiem i myślisz że 50lat to prawietrup:)

    A widzisz jak łatwo wyciągnąć nieodpowiednie wnioski i się zasugerować?
    Do "parwietrupa" 40letniego mam 3x bliżej jak do 20latka :)
    Mój tekst o stereotypie był czysto obiektywny ale z domieszką humoru ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 26. Data: 2010-04-02 13:54:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 14:07:40 +0200, olo napisał(a):

    > http://tiny.pl/hgjsq

    Wciąż nie widzę, gdzie napisałem, że ma dobry aparat.
    Fakt, usunięcie odcisków palców z obiektywu drastycznie poprawia jakość
    fotki, ale to prawda jakby uniwersalna, dotyczy również wspomnianego A40 :

    Zauważ, że napisałem również: "Ale jak ktos go kupuje dlatego ze modny, ma
    aparat i kosztuje w promocji 49 zl to ma teraz problem"

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 27. Data: 2010-04-06 22:05:56
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Udało mi się jednak przekonać do kupna jakiegoś taniego aparatu.

    Dzięki za rady.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail