  • 11. Data: 2010-04-01 11:42:43
    Temat: Re: Jaki telefon dla 55 latka
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On 1 Kwi, 12:12, "news..pl" <p...@p...pl> wrote:
    > Polecam osobną komórkę i aparat, chyba każdy aparat z matrycą 2mpx da Ci
    > lepszą jakość niż 5mpx w komórce która zamiast obiektywu ma byle jakie
    > szkiełko.

    Zasadniczo też jestem takiego zdania, ale jednak jest to jednak drugie
    urządzenie, które trzeba z sobą nosić. Ma być telefon z aparatem i
    koniec.

    Pozdrawiam, S.

  • 12. Data: 2010-04-01 15:23:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 04:42:43 -0700 (PDT), schliesky wrote:
    >Zasadniczo też jestem takiego zdania, ale jednak jest to jednak drugie
    >urządzenie, które trzeba z sobą nosić. Ma być telefon z aparatem i
    >koniec.

    Wymagac telefon z aparatem to nie jest takie glupie - przydaje sie.

    Ale liczyc na to ze on bedzie dobry, to nie w tym roku.

    J.

  • 13. Data: 2010-04-01 16:32:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-01 13:00, m pisze:

    > Zresztą zaden tani telefon nie robi dobrze filmikow

    Pewnie ze 2 telefony miałeś w ręku i na tej podstawie wydajesz opinię.
    Ja napiszę o tym jaki mam od ponad roku: SE W680i. Robi piękne zdjęcia i
    filmiki. Nie ma lampy błyskowej, ale całkiem niezłe zdjęcia wychodzą
    przy świetle sufitowym.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-04-01 16:50:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-04-2010 o 20:38:06 Janeo <j...@g...com> napisał(a):

    > taki, co daje techniczą możliwość szybkiego pisania sms-ów w
    > 1000 znaków na minutę,

    Hehe, to byłby też dobry telefon dla maszynistek

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-04-01 17:38:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    A ja zakładam wewnętrzny wątek p.t.: "Jaki telefon dla [debilnego] 16-
    latka?"

    Odp.: taki, co daje techniczą możliwość szybkiego pisania sms-ów w
    1000 znaków na minutę,
    albo taki, który daje możliwość radosnego szukania darmowego hot-spota
    po całym mieście
    :-)))

  • 16. Data: 2010-04-01 19:30:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-01 18:32, Animka pisze:

> [...]
    > Ja napiszę o tym jaki mam od ponad roku: SE W680i. Robi piękne zdjęcia i
    > filmiki. Nie ma lampy błyskowej, ale całkiem niezłe zdjęcia wychodzą

    Poprawka: SE W 580i.
    Nie zauważyłam pomyłki i wysłałam.

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-04-02 06:47:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 01-04-2010 o 12:13:38 Arek <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > sory a co tu wiek ma do rzeczy ?
    > ja jestem w tym właśnie wieku i najchętniej łykał bym wszystko co nowe
    > ale
    > niestety cena gra tu podstawową rolę a nie lata.

    Hehe, wiedziałem że ktoś się odezwie.
    Po prostu wyłamujesz się poza stereotypowy target.

    ****
    To raczej Ty myślisz stereotypem
    Jesteś dwudziestolatkiem i myślisz że 50lat to prawietrup:)
    Nie dziwię się Tobie. Jak miałem 20parę to też tak myślałem.
    Uważałem, że sex po 50 to już jakieś zboczenie, a w najlepszym
    przypadku choroba:)
    ****

    Artur(m)

  • 18. Data: 2010-04-02 07:23:57
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    He, he. Każdy chwali to co ma. :-)
    Moja stara "idioten camera" robi lepsze i ma lampę błyskową i obiektyw.
    Filmiki mają znacznie większą rozdzielczość i ilość klatek/s.

  • 19. Data: 2010-04-02 07:37:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > I nawet najdroższy telefon z najlepszym aparatem wciąż nie dorównuje
    > prostemu, 2-megapikselowemu Canonowi A40 sprzed prawie 10 lat.

    dokladnie :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2010-04-02 07:39:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    schliesky pisze:

    > Zasadniczo też jestem takiego zdania, ale jednak jest to jednak drugie
    > urządzenie, które trzeba z sobą nosić. Ma być telefon z aparatem i
    > koniec.

    jezeli tak (aparat) - to od razu Nokie bym skreslil z listy
    a jako cel zaczolbym przebierac w modeleach SE

    --
    pozdr
    Adam (AL)