  • 1. Data: 2010-03-31 12:22:00
    Temat: Przenoszenie numeru Orange -> Play
    Od: schliesky <s...@g...com>

    Przenoszę numer z abonamentu firmowego(orange) do play'a(abonament
    firmowy). Panienka w salonie play'a ściemniała mi, że Orange ma prawo
    mnie przytrzymać do końca okresu rozliczeniowego u nich. No i
    przysłali mi smsa z play'a, że orange "zgodził" się na przeniesienie
    numeru 30 kwietnia, wniosek składałem wczoraj.

    Jak to się ma od obowiązku przenoszenia numerów w ciągu jednego dnia?
    Chyba Uokik nie byłby szczęśliwy z powodu takiej interpretacji
    przepisów. Czuję, że ktoś tu ściemnia, zwłaszcza, że dwa miesiące
    wcześniej przenosiłem numer (z orange'a ab. firm.), ale na kartę w
    play'u i przenieśli mi w ciągu 1-2 dni. Mam podejrzenie, że to play
    miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,
    skoro biorę abonament. Z kartą takich problemów nie było, a wszystko
    działo sie w środku miesiąca. A może Orange się próbuje usztywnić, bo
    chce jeszcze trochę zarobić na odchodzących klientach?

    Można coś tu wywalczyć, żeby działali tak jak im nakazują regulacje?

    Pozdrawiam, S.

  • 2. Data: 2010-03-31 12:29:59
    Temat: Re: Przenoszenie numeru Orange -> Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    schliesky pisze:
> [...]
    > numeru 30 kwietnia, wniosek składałem wczoraj.
    >
    > Jak to się ma od obowiązku przenoszenia numerów w ciągu jednego dnia?

    Tak, że działa to na kartę. W przypadku abonamentu również istnieje
    możliwość przeniesienia w ciągu 1 dnia, ale płacisz wówczas u starego
    operatora abonament za czas do okresu wypowiedzenia umowy.

    > play'u i przenieśli mi w ciągu 1-2 dni. Mam podejrzenie, że to play
    > miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,

    Mam wrażenie, że to wina niedouczenia pani w BOK play.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-31 13:51:22
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On Mar 31, 2:29 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > możliwość przeniesienia w ciągu 1 dnia, ale płacisz wówczas u starego
    > operatora abonament za czas do okresu wypowiedzenia umowy.

    Jeżeli tak to nie ma o co kruszyć kopii i składać reklamacji, choć
    moim zdaniem tak być nie powinno. Jak się zaczyna abonament, to jakoś
    potrafią wyliczyć proporcjonalnie cenę, gdy wychodzi pierwszy nierówny
    okres rozliczeniowy. Imho to tylko kolejny wybieg, żeby trochę od
    klienta wyciągnąć.

    Pozdrawiam, S.

  • 4. Data: 2010-03-31 14:06:32
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Mar, 14:29, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > operatora abonament za czas do okresu wypowiedzenia umowy.

    >    Mam wrażenie, że to wina niedouczenia pani w BOK play.

    Panie w BOK mają często małe pojęcie. Wczoraj jak składałem wniosek o
    przeniesienie TT do PF że nie przeniosę numeru który ma zablokowane
    połączenia wychodzące a miesiąc temu przeniosłem do Play TT który miał
    być wyłączony w grudniu 2009 :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus