  • Data: 2012-03-30 17:43:31
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakim trzeba być religijnym fanatykiem, żeby pitolić że jakiś ColorDict to
    > najważniejszy ficzer smartfonu. Równie dobrze mógłbyś wstawić te twoje
    > Kosmiczne Ptaki zamiast ColorDict i tyle samo sensu by miało takie
    > stwierdzenie.
    > Generalnie to świadczy o tym, że po prostu nie masz się już czego czepić
    > jeden z drugim. A potrzebujesz desperacko odwrócić uwagę od faktu, że w
    > androidach podstawowe funkcje nie dzialają tak płynnie i szybko jak w WP7
    > czy ajfonach.
    > Nawet na przytaczanym przez ciebie nagraniu widać, że klawiatura ekranowa w
> [...]

    Tak, klawiatura jest najwazniejsza... Ja mam defaultowa gdzies... tam
    wylaczona. Uzywam SwiftKey X, ktora zjada ta domyslna z WP, oczywiscie
    zaraz uzyjesz argumentu, ze trzeba cos kombinowac, instalowac itp. Ale
    ja nie o tym. Czy telefon z WP potrafi cos wiecej poza dzwonieniem,
    graniem w tytuly dostepne wczesniej na iOS czy Androida no i poza
    przegladaniem internetu? No tak, mozna duzo pisac - klawiatura jest
    ponoc swietna. Gameloft, potentat w branzy gier na urzadzenia mobilne na
    chwile obecna sprzet z WP ma gdzies... nie w pierwszym rzedzie w kazdym
    razie: http://www.gameloft.com/download-games/windows-phone
    -7-games/
    Program obslugujacy bazy danych dostepne pod ColorDicta jest dla mnie
    sprawa kluczowa, dla wielu innych osob rowniez. No tak, ale za to GUI z
    kaflami jest super, taki minimalistyczny i niewiesniacki.
    A dostep do takich baz danych:
    http://img337.imageshack.us/img337/2390/schowek02.pn
    g ? Na co to komu,
    tylko telefon zasmieca.
    Sam GUI tez pozostawia sporo do zyczenia w codziennym uzytkowaniu,
    obecnie uzytkownicy, sa nastawieni na instalowanie aplikacji (lacznie z
    Twoimi ulubionymi czyli tymi do pierdzenia). Ja mam ok 100 roznych
    aplikacji (niestety zadna nie pierdzi) i daleko mi do instalowania
    wszystkiego co popadnie. Jak wyglada wybor aplikacji z przewijalnej listy?
    Dosc dobrze kobitka opisala to zagadnienie tutaj:
    http://www.wykop.pl/ramka/933475/htc-titan-windows-p
    hone-7-5-psuje-wszystko/
    Pomijam juz dopasowanie sprzetu z tak duzym ekranem w rozdz. 800x600 do
    WP. Pasuje to jak swini siodlo z 7/8 kaflami na ekranie glownym.
    Wiem ze Ty jestes niereformowalny, mam jednak nadzieje ze ktos kto
    potrzebuje nowoczesnego telefonu obslugujacego najnowsze gry i aplikacje
    co najmniej dwa razy sie zastanowi zanim wsiadzie w pociag zwany Windows
    Phone w chwili obecnej. Jesli wymaga czegos wiecej niz telefonowanie i
    internet moze sie rozczarowac.