  • Data: 2021-07-01 16:17:11
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2021 o 21:20, ToMasz pisze:
    > to się już nie powtórzy :)

    > słuszna uwaga. mi5/s10e. Ten drugi ma dłuższą przekątną, ale ekran wąski
    > w większości przypadków, filmy na YT dostają paski po bokach, czyli mamy
    > 90% zapełnienie ekranu.....

    No ale priorytetem był mały rozmiar. To jakoś ten mały rozmiar trzeba
    osiągnąć przy dużych przekątnych. Wąskie telefony mieszczą się w
    kieszeni. Oglądanie filmów może być mniej ważne albo nawet całkiem
    nieważne. Ja w każdym razie nie ogarniam jak można nosić cegłę na
    okoliczność nie wiadomo czego. Poza tym jak się coś takiego chce to się
    kupuje tableta np 7 cali i słuchawki.