  • 11. Data: 2012-08-29 11:34:39
    Temat: Re: Jaki serwer news ??
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Szymon Machel in news:k1khjo$l78$1@dont-email.me
    [..........]
    > Od wczoraj testuję: news.eternal-september.org

    jak dlugo trzyma posty? srednio oczywiscie...
    np. na news.neostrada.pl:
    alt.pl.bittorrent (ja widze... 128 sztuk )
    pl.comp.security (820)
    pl.comp.os.ms-windows.winnt (10599)

  • 12. Data: 2012-08-29 13:20:15
    Od: Piratee <p...@o...pl>

    W dniu 2012-08-29 09:50, Szymon Machel pisze:
    > U?ytkownik "Piratee" <p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    ps.com...

    > Witam
    > Z jakiego serwera news korzystacie.
    > Do tej pory nie mia?em problem?w z news.gazeta.pl
    > Od kilku dni serwer jest nieczynny
    >
    > Pozdrowienia
    > Piratee
    >

    > Witam
    > Od wczoraj testuj?: news.eternal-september.org
    > Wymaga rejestracji ale widzi posty, kt?rych news.interia.pl
    > nie widzia?a. Generalnie dzia?a OK.
    >
    > Szymon

    Witam
    na news.atman.pl
    mam od kwietnia

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 13. Data: 2012-08-29 19:46:18
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-08-28 15:58, Mariusz [mr.] pisze:

    > Nieodmiennie polecam serwer news.task.gda.pl [News (NNTP): 119] -
    > jedyny jaki znalazłem, który nie ma ŻADNYCH wymagań hasłowych,
    > skrzynkowych, itp. Archiwizuje posty w niemal idealnej perspektywie
    > czasowej, a jego jedyna wada, to lubi się czasem zawiesić, a wtedy
    > wisieć tak może kilka-kilkanaście godzin, a w weekendy nawet ponad 24h.
    > Jakaś niedopieszczona ta maszyna... :)

    task to trójmiejska akademicka sieć komputerowa - pewnie w weekend jak
    nie ma admina, to nie jest kluczowe postawienie serwera, jak mu się coś
    popsuje. Ja używam też news.task.gda.pl od czasu jak wyłączyli
    news.gazeta.pl (który był kiedyś uważany za główny feed polski), ale
    task działa ok - warunek - poprawnie skonfigurowany adres revDNS (ale to
    już robota dla dostawcy internetu)

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    Masz własną stronę internetową ?

  • 14. Data: 2012-08-29 19:58:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał w wiadomości grup
    > Nieodmiennie polecam serwer news.task.gda.pl [News (NNTP): 119] -
    > jedyny jaki znalazłem, który nie ma ŻADNYCH wymagań hasłowych,
    > skrzynkowych, itp.

    Ano nie ma. Z neostrady nie mozna postowac i tyle :-)

    Poza tym docenialem te wymagania - jedna rejestracja e-maila, a za to
    potem mozna wysylac zewszad, nie patrzac na operatora, kraj itp.

    J.

  • 15. Data: 2012-08-29 20:46:16
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    crazy bejbi in news:k1lkh5$v71$1@news.task.gda.pl
    [..............]
    > Ja używam też news.task.gda.pl

    nie wpuszcza neo i orange,wiec sporo ludzi odcina (czytac natomiast mozna)

  • 16. Data: 2012-08-29 20:47:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piratee in news:k1kttf$reg$1@node1.news.atman.pl
    [..........]
    > na news.atman.pl
    > mam od kwietnia

    zablokowane czytanie i pisanie (na przyklad) dla neo.

  • 17. Data: 2012-08-29 21:10:46
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 23:57:19 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > w tym kierunku to zmierza;
    > jesli ktos chce - znajdzie 'jakies' serwery news, tu zapyta,tam zapyta, ten
    > wie, tamten wie...
    > np ja w tej chwili news.neostrada.pl - ogolnodostepny, z "poprawnie
    > skonfigurowanym revdns"

    Dorzucę, jak już wcześniej podano (też warunek revdns):
    news.wit.edu.pl

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 18. Data: 2012-08-29 21:25:02
    Od: Piratee <p...@o...pl>

    W dniu 2012-08-29 20:47, 1634Racine pisze:
    > Piratee in news:k1kttf$reg$1@node1.news.atman.pl
    > [..........]
    >

    > zablokowane czytanie i pisanie (na przyklad) dla neo.
    Witam
    Mi na multimedia i areo2 działa ;]

    Pozdrowienia
    Piratee

  • 19. Data: 2012-08-30 16:22:07
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    news.ataman.pl

  • 20. Data: 2012-08-30 16:41:47
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Piratee" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Właśnie korzystam z news.atman.pl ale warunkiem jest poprawne
    > zdefiniowanie revDNS.
    >

    > Pozdrowienia
    > Piratee

    tez polecam- przerzucilem sie z gazety...
    news.neostrada.pl tez ponoc aktualnie wpuszcza z rev-dns'em z domen .pl

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl