  • 1. Data: 2012-08-26 22:59:42
    Temat: Oprogramowanie autofocusu do aparatu Nikon Coolpix S10
    Od: manamski <m...@g...com>

    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

    Uszkodził mi się obiektyw (pęknięty silnik stabilizacji obrazu), ale kupiłem kilka
    obiektywów z demontażu i udało mi się wymienić ten silnik na sprawny. Aparat działa i
    stabilizacja też. Problem jest jednak z fokusem - zdjęcia są nieostre, mimo iż
    autofokus został prawidłowo złapany.
    Teraz mam problem ze znalezieniem oprogramowania do ustawienia ostrości autofocusu. W
    instrukcji serwisowej jest napisane, że potrzebne jest oprogramowanie "Calibration
    software (J65092)" (pliki: "DscCalDi.exe, Camapi32.dll, PTPApi32.dll") oraz "Anti
    Shake Calibration Software (J65093)" (pliki: "ASCal.exe, Camapi32.dll, PTPApi32.dll")

    Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów mógłby mi pomóc w zdobyciu tego oprogramowania? A
    może da się ustawić autofokus bez tego softu?

    Pozdrawiam, Piotr.