  • 21. Data: 2012-08-30 16:43:22
    Temat: Re: Jaki serwer news ??
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:503e63f4$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...
    > crazy bejbi in news:k1lkh5$v71$1@news.task.gda.pl
    > [..............]
    >
    > nie wpuszcza neo i orange,wiec sporo ludzi odcina (czytac natomiast mozna)

    oni maja news.neostrada.pl

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 22. Data: 2012-08-30 20:20:31
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 16:43:22 +0200, tck napisał(a):

    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > oni maja news.neostrada.pl

    Nie wiem jak obecnie, ale nawet jak miałem łącze TP, to nie dało się
    tego używać. Wycinało mnóstwo postów, a jeszcze więcej pojawiało się po
    kilku dniach - ogólnie historycznie odradzam - jeśli się poprawiło, to
    jestem wielce zdziwiony :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 23. Data: 2012-08-30 20:22:49
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 20:20:31 +0200, Sylwester Zarębski napisał(a):

> [...]
    > tego używać. Wycinało mnóstwo postów, a jeszcze więcej pojawiało się po
    > kilku dniach - ogólnie historycznie odradzam - jeśli się poprawiło, to

    P.S. Dodam ważniejszą uwagę, że własne posty potrafiły nigdy nie dotrzeć
    do innych serwerów (feed źle działał?), ale co śmieszniejsze dokładnie
    tak samo zachowywał się serwer Netii (news.internetia.pl, gdy zmieniłem
    operatora) - miałem wrażenie, że ten sam administrator się opiekuje
    obydwoma serwerami ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 24. Data: 2012-08-30 21:39:14
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Sylwester Zarębski in news:13ot0jgirow0b$.6z2895i1k1vb.dlg@40tude.net
    > Nie wiem jak obecnie, ale nawet jak miałem łącze TP, to nie dało się
    > tego używać.

    w tej chwili "musi" sie dac uzywac, bo wybor prawie zaden...

  • 25. Data: 2012-08-30 21:40:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Marcin [3M] in news:k1nsu0$d54$1@node2.news.atman.pl
    > news.ataman.pl

    wpuszcza tylko Kozaków

  • 26. Data: 2012-09-01 15:23:02
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Piratee" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam
    Z jakiego serwera news korzystacie.
    Do tej pory nie miałem problemów z news.gazeta.pl
    Od kilku dni serwer jest nieczynny

    Korzystam z news.home.net.pl, ale chyba tylko dla klientów (w sensie
    użytkowników) z kontem pocztowym na home.pl

  • 27. Data: 2012-09-01 18:46:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    1634Racine pisze tak:

    > wpuszcza tylko Kozaków

    o Jezuniu :))

    --
    Piter

  • 28. Data: 2012-09-01 23:48:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 1 Sep 2012 14:23:02 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > Korzystam z news.home.net.pl, ale chyba tylko dla klientów (w sensie
    > użytkowników) z kontem pocztowym na home.pl

    Serwer home.pl działa bardzo kulawo, bardzo często nie działa w ogóle.
    Dlatego też założyłem konto na gazeta.pl, bo ten serwer, mimo, że nie
    idealny, działał o wiele lepiej.
    Zresztą całe home.pl idzie na psy coraz bardziej. Kiedyś to była porządna
    firma, teraz badziewiasty hosting, w dodatku spam-friendly

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2012-09-02 01:42:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    PiteR in news:XnsA0C1BEF5CD3D0elektronik@localhost.net
    > o Jezuniu :))

    ale co - ojezuniu? mam nadzieje,ze wiesz dlaczego...

  • 30. Data: 2012-09-02 20:36:11
    Od: Piratee <p...@o...pl>

    W dniu 2012-08-30 21:40, 1634Racine pisze:
    > Marcin [3M] in news:k1nsu0$d54$1@node2.news.atman.pl
    >
    > wpuszcza tylko Kozaków

    Witam
    Co masz pod pojęciem kozaków ??