  • Data: 2012-01-20 08:43:03
    Temat: Re: Jaki przebieg wypadku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 23:37, megrims pisze:

    > Deportacja na Syberie - za drogo wychodzi. Co się da to
    > na przeszczep, a resztę przerobić na paszę dla świń.

    Tylko nie wiem dla kogo - może dla tych, co nie czytają również?
    Przebieg wypadku jest znany, znany jest również sprawca.
    Pytałem również, jaki jest finał (w sądzie), ponieważ sprawa
    dość ewidentna, a zachowanie sprawcy dość typowe. Pismaki nie
    wiedzieć czemu jako najważniejsze uznali badanie na zawartość
    alkoholu w ciele osoby poszkodowanej.

    > Dla mnie każde zdarzenie, gdzie ktoś ginie, albo zostaje kaleką
    > to po prostu tragiczny wypadek.

    Aha, cóż za górnolotne słowa. Szkoda tylko, że zapominasz przy
    okazji o faktycznej przyczynie wypadku.

    > A doszukiwanie się reguł, że BMW,
    > Calibra czy Golf III. Jakie to ma znaczenie. Aby doszło do wypadku
    > zawsze jest tak, że musi wystąpić kilka rzeczy w tym samym miejscu
    > i w tym samym czasie.

    Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Nie doszukiwałem się reguł,
    które sugerujesz. Stwierdziłem jedynie, że sprawcą był:
    1. kierowca
    2. Calibry
    3. wyprzedzający na podwójnej ciągłej
    4. w wieku 23 lat

    To są fakty.

    > Tak jak z wypadkami lotniczymi. Nie ma jednej
    > przyczyny.

    Jasne, jak z wypadkami lotniczymi.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.