  • Data: 2011-08-04 23:10:13
    Temat: Re: Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    news:1155926196.20110804225358@pik-net.pl...

    > Bez przesady - akumulator musiałby mieć poobrywane całkiem płyty, żeby
    > nie skonsumować prądu, jaki są w stanie wydać z siebie gówniane
    > ładowarki.

    Fakt, aku przez swoja opornosc powinien nawet wywalic bezpiecznik na slupie
    jednak znacznie gorzej gdy przypadkowo "skonsumuje" uzytkownik
    jak zapewne wiesz pomyslowosc "uzyszkodnikow" nie zna granic ;)

    > "Od zawsze" używam gównianej, marketowej ładowarki 5A. Już w niej dwa
    > razy mostek zmieniałem - sąsiad lubi mylić kabelki :)

    A ja pierwszej samorobki z okresu technikum o ktorej wspominalem :)
    choc pozniej kilka razy mialem "zapedy" na zrobienie automatu
    z bajerami typu ladowanie z rozladowaniem przy zmiennym wypelnieniu
    i stosunku pradu ladowania do rozladowania... i cale szczescie ze mi
    przeszlo ;)