  • Data: 2013-06-17 15:30:31
    Temat: Re: Jaki operator do transmisji GPRS ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mario napisał:

    > Takie złośliwe działania stosują prawie wszystkie urzędy w Polsce :)

    Nie tylko złośliwe, ale autozłośliwe i idiotyczne same w sobie. Kilka
    miesięcy temu musiałem coś załatwić w urzędzie dzielnicowym. Odesłali
    mnie do okienka obok po jakieś zaświadczenie. Poszło sprawnie, bo tam
    komputery mają, więc od razu wydrukowali. Wracam, a urzędniczka spisuje
    coś z tego papierka do swojego komputera (w tej samej sieci przecież),
    po czym drukuje nowy kwit, spina razem z tamtym i wkłada do archiwum.
    A dla mnie drukuje kolejną kartkę (która przecież nie mnie potrzebna
    ku ozdobie, tylko dla zadowolenia innego biurokraty). Ech, co byśmy
    zrobili bez Ministerstwa Głupich Kroków.

    --
    Jarek