  • Data: 2011-04-24 10:35:28
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: Kordi <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 08:31, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > Tak mniejwięcej to wygląda w ten sposób: dajmy na to piszę o taryfie
    > Darmowe rozmowy i smsy w play. Ładujesz za 30pln przez stronę play, na
    > konto promocyjne dostajesz 10% czyli 3pln, jeśli chcesz mieć jak
    > najwięcej minut do wszystkich sieci to aktywujesz pakiet 30pln za
    > 10pln + 10pln za 5pln + 30min za 6pln co daje w sumie: na koncie
    > promocyjnym masz 43pln za 15pln + 30minut do wszystkich , co daje w
    > sumie 178min za 21pln i na koncie zostaje jeszcze 9pln do wydzwonienia
    > a rozmowy i smsy do play masz przez 30 dni za darmo, to wszystko przy
> [...]

    Nie napisałem tego wcześniej ale w takim razie gaduair i mbank mobile
    odpada, bo plus nie ma zasięgu u mojej dziewczyny w mieszkaniu
    podobnie jak orange (smiechu warte bo to Warszawa). Play muszę jeszcze
    stestowac, Era ma zasieg bez problemu.

    Nie kumam jeszcze jednej rzeczy z pakietem 30zl za 10 zl.... Jakie tu
    sa ograniczenia co do aktywacji pakietow? Raz na miesiac? W
    regulaminie nie ma o tym zadnej wzmianki. Jest tylko tyle, ze naraz
    mozna miec jeden pakiet wlaczony i tyle.

    Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
    miesiaca...