  • Data: 2011-04-24 12:03:49
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:rm28r6ls9n60fa3lobcp937k6febcnl0ra@4ax.com...

    > raz na miesiąc można aktywować, podobno niektórym udaje się i drugi
    > raz ale u siebie probowalem i tylko raz na miesiąc, ale jak skończy ci
    > się ten 30za10pln to możesz aktywować inne 15pln za 10pln czy 10pln za
    > 5pln też raz na miesiąc znaczy 30 dni od aktywacji dokładnie
    > odnośnie postu poniżej to pakiet 30pln za 10pln jest dla wszystkich
    > nie dla wybranych, każdy kto zna kod na aktywacje może to zrobić

    Mozna tez oczywiscie przedluzyc 10%-wa premia za doladowanie na min. 20 zl.
    Generalnie - za pomoca tej premii mozna przedluzuc (chyba) w dowollnym
    momencie - waznosc przedluzy sie do 30 dni od momentu przyznania premii.

    Innym rodzajem pakietu tez mozna przedluzyc w dowolnym momencie (pod
    warunkiem, ze mamy prawo pakiet aktywowac - czyli od aktywacji ostatniego
    takiego samego pakietu nie minelo 30 dni).

    Pakietem tego samego rodzaju mozna przedluzyc tylko w ostatnim (w zasadzie
    to chyba 31.)dniu waznosci poprzedniego pakietu - tylko wtedy mamy jeszcze
    kase z pakietu, a mozemy juz zamowic nowy - oczywiscie P4 moze nam wtedy
    zrobic kuku i przyznac nowy pakiet w ciagu regulaminowych 24-godzin, czyli w
    kolejnej dobie i kasa przepadnie, no ale zwykle nie jest taka swinia).

    No i mozna jeszcze przedluzyc z programu doladowan - robiac doladowanie tak,
    zeby kwota od poczatku miesiaca przekroczyla 90 zl - wtedy 20zl premia tez
    przedluza pakiet kwotowy,

    Jest to jedyna metoda (choc wymagajaca duzego wydatku) zapewniajaca
    natychmiastowe przedluzenie pakietu (gdy ktos sie obudzi "za piec dwunasta"
    wieczorem).
    Inne metody zawsze wymagaja czasu - aktywacja pakietow regulaminowo 24
    godziny (w rzeczywistosci kilkanascie-kilkadziesiat minut), 10%-wa premia: 3
    dni (chyba) - w rzeczywistosci kilka godzin.

    Czasem sa tez pakiety promocyjne - np. 100 zl za 30 zl. Ja ten pakliet
    wzialem w grudniu i poki co jeszzce "jade na nim" (tez byl wazny 30 dni, ale
    mozna przedliuzac go tak samo jak inne pakiety kwotowe).

    Pozdrawiam
    SDD