  • Data: 2011-04-24 11:42:50
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Apr 2011 03:35:28 -0700 (PDT), Kordi <k...@g...com>
    wrote:

    >Nie napisałem tego wcześniej ale w takim razie gaduair i mbank mobile
    >odpada, bo plus nie ma zasięgu u mojej dziewczyny w mieszkaniu
    >podobnie jak orange (smiechu warte bo to Warszawa). Play muszę jeszcze
    >stestowac, Era ma zasieg bez problemu.

    sprawdź dobrze bo może się okazać że w tym miejscu play działa ale na
    nadajnikach plusa więc kicha.

    >Nie kumam jeszcze jednej rzeczy z pakietem 30zl za 10 zl.... Jakie tu
    >sa ograniczenia co do aktywacji pakietow? Raz na miesiac? W
    >regulaminie nie ma o tym zadnej wzmianki. Jest tylko tyle, ze naraz
    >mozna miec jeden pakiet wlaczony i tyle.

    raz na miesiąc można aktywować, podobno niektórym udaje się i drugi
    raz ale u siebie probowalem i tylko raz na miesiąc, ale jak skończy ci
    się ten 30za10pln to możesz aktywować inne 15pln za 10pln czy 10pln za
    5pln też raz na miesiąc znaczy 30 dni od aktywacji dokładnie
    odnośnie postu poniżej to pakiet 30pln za 10pln jest dla wszystkich
    nie dla wybranych, każdy kto zna kod na aktywacje może to zrobić

    >Co do programu doladowan, to z tego co wyczytalem konczy sie z koncem
    >miesiaca...

    odnośnie programu doładowań to najlepiej aktywować go na początku
    miesiąca bo jest ważny do końca 3 miesiąca niezależnie od dnia
    aktywacji, jak aktywujesz w połowie miesiąca to i tak ważny do końca
    3ego miesiąca