  • Data: 2011-04-24 06:31:35
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Apr 2011 09:07:31 -0700 (PDT), Kordi <k...@g...com>
    wrote:

    >Rachunki raczej spore i wolałbym uniknąć zbędnego kombinowania.
    >Chciałem tylko potwierdzić kilka rzeczy:
    >1. Czy gaduair chodzi na sieci Polkomtela?

    tak
    >2. Czy w gaduair jest już możliwość zarejestrowania numeru. Kiedyś nie
    >było tam możliwości zrobienia duplikatu karty sim w przypadku jej
    >utraty...

    zarejestrować można, z tego co wiem można się ubiegać o duplikat karty
    w przypadku kradzieży, zniszczenia itd.
    >3. Na jakiej sieci chodiz mBank mobile? też Polkomtel?

    polkomtel, zapomniałem wcześniej wspomnieć że stawka 19gr/min w mbank
    jest stawką gwartantowaną do 30.06.2011r. a co potem to narazie
    niewiadomo
    >4. Tak jaśniej może ktoś napisać o Play? Bo trochę pokrętnie to
    >wszystko brzmiało ;) O co chodzi z tymi doładowaniami za 30 zł.Nie
    >mogę znaleźć żadnej informacji na stronie.

    Tak mniejwięcej to wygląda w ten sposób: dajmy na to piszę o taryfie
    Darmowe rozmowy i smsy w play. Ładujesz za 30pln przez stronę play, na
    konto promocyjne dostajesz 10% czyli 3pln, jeśli chcesz mieć jak
    najwięcej minut do wszystkich sieci to aktywujesz pakiet 30pln za
    10pln + 10pln za 5pln + 30min za 6pln co daje w sumie: na koncie
    promocyjnym masz 43pln za 15pln + 30minut do wszystkich , co daje w
    sumie 178min za 21pln i na koncie zostaje jeszcze 9pln do wydzwonienia
    a rozmowy i smsy do play masz przez 30 dni za darmo, to wszystko przy
    założeniu że nie zablokują możliwości aktywacji pakietów

    Inna alternatywa przy dużej ilości minut do wszystkich sieci to Stara
    Play Karta przy doładowaniu za 150pln, ale w tym momencie to kupno
    startera tylko z drugiej ręki jeśli wogóle ktoś to chce sprzedać