  • Data: 2011-04-23 11:51:41
    Temat: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Od: konsultant <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-23 13:33, konsultant pisze:

    > Jak dla mnie tylko Gadu Air się liczy.Doładowujesz przez allegro za 30zł
    > (kupujesz u dilera za 22zł) i wystarcza na 3 miesiące. 30 dni po
    > doładowaniu masz smsy za 2gr do wszystkich sieci bez żadnych pakietów,
    > do tego 19gr/min. do Plusa, Orange, Ery i stacjonarnych oraz 29gr/min.do
    > Play.Po miesiącu stawki będą jednakowe do wszystkich sieci (29gr/min) i
    > 6gr/sms do wszystkich sieci. Do tego jakość połaczeń wyższa niż w Play.
    > Nie przerywa, nie rozłącza, krótkie kody na aktywacje usług działają
    > bezbłędnie. Polecam przeanalizować www.gaduair.pl i zamówić SIMa z
> [...]

    Do tego możesz dzwonić z voipa z komórki na stacjonarki za max.10gr/min.
    Dzwonisz 133 potem wstukujesz kierunkowy i docelowy , na końcu krzyżyk #
    i łaczysz się tanio ze stacjonarkami. Najlepiej z symbiana wstukać
    133pXXXXXXXXX# gdzie p oznacza 3 sekundowa spację, uzyskaną nacisnięciem
    3 razy gwiazdki * Po doładowaniu 30zł dostajesz gratis 30 minut do
    voipa, i wtedy możesz dzwonic 30 minut na stacjonarki w cenie 5gr/min.
    Polaczenie z nr 133 taryfikowane jest bowiem oddzielnie od połaczenia
    voip z numerem docelowym. Za 133 zaplacisz zawsze 5gr/min, za polaczenie
    voip z numerem docelowym-takze 5gr/min (bez zadnych promocji)