    From: konsultant <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki obecnie najtańszy telefon na karte?
    Date: Sat, 23 Apr 2011 13:33:18 +0200

    W dniu 2011-04-23 13:05, Kordi pisze:
    > Witam,
    >
    > Baaaaardzo dawno mnie tu nie było 0 starsi użytkownicy moze mnie
    > pamiętają:)... Kiedyś sam doradzałem w takich sprawach, a teraz sam
    > poproszę o poradę.
    >
    > Ostatnio nie interesowałem się na bieżąco taryfami. Moja dziewczyna
    > potrzebuje talefon na karte z jak najtańszymi połączeniami do
    > wszystkich sieci. Póki co najtańszą ofertę jaką znalazłem ma gaduair
    > 19 zł za minutę. Pytanie, czy jeset coś tańszego?? (czasem da się
    > taniej wycisnąć, przez różne dziwne kombinacje :) .... ).

> [...]

    Jak dla mnie tylko Gadu Air się liczy.Doładowujesz przez allegro za 30zł
    (kupujesz u dilera za 22zł) i wystarcza na 3 miesiące. 30 dni po
    doładowaniu masz smsy za 2gr do wszystkich sieci bez żadnych pakietów,
    do tego 19gr/min. do Plusa, Orange, Ery i stacjonarnych oraz 29gr/min.do
    Play.Po miesiącu stawki będą jednakowe do wszystkich sieci (29gr/min) i
    6gr/sms do wszystkich sieci. Do tego jakość połaczeń wyższa niż w Play.
    Nie przerywa, nie rozłącza, krótkie kody na aktywacje usług działają
    bezbłędnie. Polecam przeanalizować www.gaduair.pl i zamówić SIMa z
    przesyłką do domu. Nauczysz dziewczyne obsługi internetu w telefonie to
    już w ogóle Gadu Air będzie najwszechstronniejszym dla niej wyborem (po
    dołądowaniu dostajesz też gratisowe MB na transmisje danych). Po
    doładowaniu za 30zł (u dilera za 22zł), dostajesz 50MB na miesiąc gratis.