  • 1. Data: 2011-06-06 13:30:48
    Temat: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: " wojtekl" <w...@g...pl>

    Witam!
    Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
    dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
    dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
    koni, highline).
    Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
    zdecydowac.
    W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
    bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
    c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
    do konca bezawaryjna konstrukcja.
    Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
    Jakies za i przeciw.
    Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-06-06 14:19:53
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
    > zdecydowac.
    Insignia z 2.0 TD lub 2.0 TB(to mniej ekonomiczne) w pełnej opcji(automat,
    navi, skóra, dobre audio). Cennikowo to wychodzi właśnie około 145K - rabat
    jaki wywalczysz(realnie 15% lub więcej).
    Kolega coś takiego nabył (8 miesięcy temu) i jest bardzo zadowolony. Z jazdy
    na fotelu pasażera też pozytywne wrażenie.

    Kub@

  • 3. Data: 2011-06-06 14:25:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl

    > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3

    Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz się z
    Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

    > W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
    > bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
    > c5

    C5 jest bardzo fajny pod względem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
    ale w związku z tym stosunkowo szybko telepie się zawieszenie. Jest
    faktycznie bardzo ciekawą propozycją pod względem cenowym (o silniku
    niestety nic nie podpowiem). Sam będę rozważał zakup tego auta, o ile nie
    wypracuję na nowe Audi A6 i o ile nie zmienią drastycznie designu w C6
    (wtedy zastanowię się też nad C6). :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2011-06-06 14:28:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Jun 2011 14:19:53 +0200, Kub@

    > Insignia

    Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak
    na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrężyć
    kark od skręcania głowy by nie walić w sufit, o braku miejsca na nogi nie
    pomnę) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w związku z tym widoczność
    (zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzień czasu i czułem się jak
    w czołgu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2011-06-06 14:51:51
    Od: "wojtekl" <w...@g...pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > Passata... to z pewnoĹ&#65533;ciÄ&#65533; nie bÄ&#65533;dzie gorzej. ;)

    > C5 jest bardzo fajny pod wzglÄ&#65533;dem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa,
    > ale w zwiÄ&#65533;zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ&#65533; zawieszenie. Jest
    > faktycznie bardzo ciekawÄ&#65533; propozycjÄ&#65533; pod wzglÄ&#65533;dem cenowym
    (o silniku
    > niestety nic nie podpowiem). Sam bÄ&#65533;dÄ&#65533; rozwaĹźaĹ&#65533; zakup tego
    auta, o ile nie
    > wypracujÄ&#65533; na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ&#65533; drastycznie designu w
    C6
    > (wtedy zastanowiÄ&#65533; siÄ&#65533; teĹź nad C6). :P

    W sumie nad A6 też się zastanawiałem, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi
    sporo drozej, niz zakladany budzet.
    Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot
    glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo.
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-06-06 14:54:00
    Od: " " <w...@g...pl>

    pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4
    ;)
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 7. Data: 2011-06-06 15:10:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl

    > niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet.

    Dokładnie. Ja też sobie skonfigurowałem coś chociaż trochę przewyższającego
    to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcę cztery łapy i 3.0
    A/T). Ponad 280 tys. zł wyszło z jakimiś wcale niewygórowanymi dodatkami.
    :|

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2011-06-06 15:48:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-06 13:30, * wojtekl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Witam!
    > Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
    > dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.

    Insignia jak pisał Kub@ lub Superb.
    Co do ilości miejsca w Insigni to rzeczywiście z *tyłu* jest mniej
    miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB.
    Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od
    góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada.
    Na kolana miejsca było wystarczając za fotelem kierowcy (182 cm
    wzrostu). Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie
    zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2011-06-06 16:03:02
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 06/06/2011 12:30, wojtekl wrote:
> [...]
    > Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
    > Jakies za i przeciw.
    > Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.

    Legacy 2.5?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-06-06 16:21:07
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Do kompletu brakuje jeszcze minivana.

    VW Turan?
    Widziałem wczoraj na jakimś parkingu nieopodal mojego.
    Dość fajny, podobny trochę do SpaceStar'a. ;)

    --
    CB