  • Data: 2011-06-06 23:23:06
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:

    >W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli
    > idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato
    > pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą
    > "włoską delikatność" zeżre sól ;)

    Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje koła o
    większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak
    łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się
    torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część
    momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano
    nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-)

    Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale
    jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu
    przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie
    z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-)

    Pozdr.

    --
    Bugatti