  • Data: 2010-01-11 12:47:43
    Temat: Re: Jaki maly Diesel? VW Polo 1,4 czy Corsa 1,3?
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 12:12, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:
    > zwykle auta firmowe są katowane, pracownicy wyżywają się na aucie
    > zamiast w prost szefowi powiedzieć, że jest chujem. Jest takie
    > powiedzenie, ze najlepsze auto to auto firmowe, ja odradzam. \

    Sa rozni pracownicy. Sa rozne sposoby uzytkowania auta a to zalezy
    chyba od czlowieka.

    Czasem jednym autem jezdzi kilka osob na zmiane lub auto jest
    wypozyczane - takiego za nic nie chcialbym kupic.

    Sa auta, ktore dostaje pracownik jako nowe i oddaje po 4 latach lub
    ponad 100 kkm z pierszenstwem odkupu. Tu ma mozliwosc zarobienia na
    aucie lub wziecia sobie. W takich przypadkach widze szanse na to, ze
    kierowca dbal o nie jak o swoje naprawiajac za kase firmy. Sa
    argumenty mogace sklonic

    Jesli jednak auto trafilo do komisu, to znaczy, ze kierownik nie byl
    zainteresowany odkupieniem. Wtedy auta juz chyba nie jest takie pewne.

    Nigdy nie uzytkowalem auta sluzbowego wiec tak sobie teoretyzuje.

    amos