  • Data: 2010-01-11 14:29:53
    Temat: Re: Jaki maly Diesel? VW Polo 1,4 czy Corsa 1,3?
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WIHEDCNF pisze:
    > Zwykle pracownik może po okresie amortyzacji autko odkupić po
    > preferencyjnej cenie i następnie sprzedać z zarobkiem - mam kumpla który
    > od nastu lat ciągle jest jakimś przedstawicielem - o firmowe autka dba
    > jak o własne, a może i lepiej bo serwis i naprawy na czas, każda usterka
    > gaszona w zarodku.

    ja nie wierze w zwykle, widzę co jest u mnie w firmie, dwa fiaty
    fiorino, gdy wracałem jednym z nich z salonu było wszystko syper, ale
    jak pracownicy się do nich dorwali to już po tygodniu niego biegi ciężko
    wchodziły, a po przebiegu jakiś 15tyś km w obydwóch turbiny padły.
    Przypadek? Raczej nie, słyszałem, że niektórzy testowali jak to się
    biegi wrzuca bez sprzęgła itp itd. Od razu na zimnym butowali to i się
    auto rozleciało. Może nie wszyscy tacy są,ale kupując auto od firmy nie
    masz nigdy pewności kto nim jeździł i jak nim jeździł.

    --
    krzysiek82