  • 71. Data: 2010-05-27 14:46:14
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Widzę tylko jedną zaletę konsol. Gry są optymalizowane pod jeden konkretny
    >układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

    A ja widze wiecej zalet. Nie patrzysz na wymagania sprzetowe - bierzesz
    wszystko jak leci. Nie martwisz sie, ze gra ci nie pojdzie. Na konsoli nie
    ma przypadkow, ze pomimo spelniania wszystkich wymagan gra nie chodzi bo ma
    np. konfilkt z garta graf albo bugi albo nie wspolpracuje z systemem.
    Siedzisz wygodnie na kanapie i pykasz na ogromnym telewizorze a nie na LCD
    '19 czy '21. Wiekszosc gierek masz w jezyku angielskim bez nedznej
    lokalizacji (dodatkowy plus to nauka jezyka - ja podstawy lapalem wlasnie z
    gier i Cartoon Network). Komputery starzeja sie duzo szybciej, przy konsoli
    nie musisz upgrade-owac sprzetu. Mam PC i kiedys gralem tylko na nim. Od
    kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc.
    ale nie do grania.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 72. Data: 2010-05-27 14:52:01
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-27 16:23, Użytkownik WiesłaW napisał:

> [...]
    > układ. Lepsza obsługa nie musi być zaletą, bo może niektórych odmóżdżyć :)

    Się ich czepiasz.
    Oni to świetnie wiedzą i nie podają np. rozdzielczości w których
    grają a tylko przekątne telewizorów do których to można podłączyć
    aby pograć w śmiesznej niskiej rozdzielczości.
    W cenie gier tez kombinują porównując cenę nowej gry na PC z ceną
    używanej na konsoli.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2010-05-27 15:09:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > aby pograć w śmiesznej niskiej rozdzielczości.
    > W cenie gier tez kombinują porównując cenę nowej gry na PC z ceną

    Tak sie sklada, ze podalem ceny nowych gier i nie pisalem, ze gry na konsole
    sa tansze. Ale jezeli wie sie, gdzie kupowac to mozna ta roznice zniwelowac
    i zamiast placic 250 zaplacic 150 (wiecej jak na PC, ale nie tak znacznie).

    Co do grafiki - wyroslem na grach typu Duke Nukem 3D czy Doom, wiec naprawde
    je** mnie czy gra jest super zajebista graficznie czy tylko dobra. Wazne,
    zeby dawala frajde. Poziom grafiki na X360 calkowicie mnie satysfakcjonuje,
    a i przyjemniej pograc z kolegami na ogromnym LCD siedzac na kanapie niz
    samemu na LCD '20. Bo konsola ma jeszcze jedna fukcje, ktorej brak PC -
    sojalizacyjna. We dwoch czy trzech na PC raczej grac sie nie da (na jednym
    kompie w sensie i w jednym pokoju).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 74. Data: 2010-05-27 15:26:10
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500z?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > sojalizacyjna. We dwoch czy trzech na PC raczej grac sie nie da (na jednym

    Bo rzeczywiscie wielka filozofia jest podpiac komputer do TV. Tak jak
    ktos tutaj napisal - konsole to swietny wynalazek tylko, ze obecnie to
    co jest na rynku jest przestarzale.

  • 75. Data: 2010-05-27 15:27:45
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Dysiek pisze:

    > samemu na LCD '20. Bo konsola ma jeszcze jedna ****fukcje******, ktorej brak PC -
> [...]

    O czym ta mowa?
    Co to daje konsola, sojalizacje i fukcje?
    Wychowany na grach i konsolach, super gość.
    NTG

    Ps Obraz z konsoli na dużym tv to wielka kupa.

  • 76. Data: 2010-05-27 15:34:49
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > pokoju).

    > O czym ta mowa?
    > Co to daje konsola, sojalizacje i fukcje?

    Jak nie ma sie do czego czepic to warto sie dopieprzyc do literowki, nie?
    Trudno sie bylo domyslic, ze chodzi o funkcje i socjalizacje?

    >Wychowany na grach i konsolach, super gość.

    Zapewne nie tak zajebisty jak ty.

    >Ps Obraz z konsoli na dużym tv to wielka kupa.

    Graj sobie dalej na '20 LCD, your choice :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 77. Data: 2010-05-27 15:37:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Bo rzeczywiscie wielka filozofia jest podpiac komputer do TV. Tak jak ktos
    > tutaj napisal - konsole to swietny wynalazek tylko, ze obecnie to co jest
    > na rynku jest przestarzale.

    Nie wiem jak tobie, ale mi sie nie chcialo nigdy taszczyc blaszaka, zeby go
    podpinac. Laptopa sie zdarzalo, ale do niego nie potrzeba klawiatury, myszki
    i wiekszosci okablowania. Do grania jak dla mnie tylko konsola (na PC
    zostaja strategie) pomimo mniejszych mozliwosci graficznych niz wypasiony
    PC.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 78. Data: 2010-05-27 15:44:14
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 27-05-2010 o 16:46 Dysiek napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > ma
    > np. konfilkt z garta graf albo bugi albo nie wspolpracuje z systemem.

    To właśnie zaleta o której napisałem. Nie ma wymagań sprzętowych, bugów
    ani konfliktów, bo gry są optymalizowane pod jeden sprzęt. No i tu się
    kończy.

> [...]
    > konsoli
    > nie musisz upgrade-owac sprzetu. Mam PC i kiedys gralem tylko na nim. Od

    To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
    usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?
    Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską lokalizacją?
    Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.
    Komputery tak samo się starzeją jak konsole. Na PCty wychodzą po prostu
    coraz bardziej wymagające gry. Dlatego, jeżeli zmniejszysz detale (a nie
    od razu upgrade-ujesz) masz to samo co w konsoli (z poprawką na
    optymalizację). Ale możesz to zrobić. Spróbuj upgrade-ować procesor w
    konsoli :)

    > kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc.
    > ale nie do grania.

    I na koniec. Jeżeli taki układ komuś odpowiada to ja nie mam nic przeciwko.
    Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 79. Data: 2010-05-27 15:56:42
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
    >usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?

    Pewnie, ze mozna. Jednak nigdy mi sie nie chcialo tanszczyc calego blaszaka
    i podlaczac pod TV (kable, pudlo, myszka, klawiatura - na raz sie nie
    zabierzesz). Generalnie na PC nie pograsz tez z kolega (na jednym kompie),
    bo blaszak jest raczej do indywidualnej zabawy.

    > Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską
    > lokalizacją?

    Ja lubie miec angielski dzwiek i angielskie napisy - zawsze troche slowek
    podlapie. Jak nie widze formy pisemnej to czasami trudno mi ze sluchu
    wszystko wylapac.

    > Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.

    De gustibus... :-) Jak ktos woli ang + ang napisy to zostaja mu glownie
    konsole

> [...]
    > od razu upgrade-ujesz) masz to samo co w konsoli (z poprawką na
    > optymalizację). Ale możesz to zrobić. Spróbuj upgrade-ować procesor w

    Zgadza sie, jednak wymagajaca gra, gdy obnizysz detale nawet na mininum
    potrafi sie ciac na slabszym sprzecie. Optymalizacja gier pod konsole jest
    jej ogromna zaleta.

    > I na koniec. Jeżeli taki układ komuś odpowiada to ja nie mam nic
    > przeciwko.
    >Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

    Zgadzam sie - blaszak to podstawowy sprzet do netu, pisania, etc. a konsola
    to tylko dodatek sluzacy do gier.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 80. Data: 2010-05-27 16:32:47
    Od: zenek <z...@o...pl>

    PesTYcyD pisze:

    > A moje pytanie dotyczyło OSa czy komputera?

    PCet bez OS jest wart tyle co kilo ziemniakow.

    :):):):)