    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Date: Thu, 27 May 2010 17:44:14 +0200

    Dnia 27-05-2010 o 16:46 Dysiek napisał na pl.comp.pecet:

    > A ja widze wiecej zalet. Nie patrzysz na wymagania sprzetowe - bierzesz
    > wszystko jak leci. Nie martwisz sie, ze gra ci nie pojdzie. Na konsoli
    > nie
    > ma przypadkow, ze pomimo spelniania wszystkich wymagan gra nie chodzi bo
    > ma
    > np. konfilkt z garta graf albo bugi albo nie wspolpracuje z systemem.

    To właśnie zaleta o której napisałem. Nie ma wymagań sprzętowych, bugów
    ani konfliktów, bo gry są optymalizowane pod jeden sprzęt. No i tu się
    kończy.

    > Siedzisz wygodnie na kanapie i pykasz na ogromnym telewizorze a nie na
    > LCD
    > '19 czy '21. Wiekszosc gierek masz w jezyku angielskim bez nedznej
    > lokalizacji (dodatkowy plus to nauka jezyka - ja podstawy lapalem
    > wlasnie z
    > gier i Cartoon Network). Komputery starzeja sie duzo szybciej, przy
    > konsoli
    > nie musisz upgrade-owac sprzetu. Mam PC i kiedys gralem tylko na nim. Od

    To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
    usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?
    Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską lokalizacją?
    Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.
    Komputery tak samo się starzeją jak konsole. Na PCty wychodzą po prostu
    coraz bardziej wymagające gry. Dlatego, jeżeli zmniejszysz detale (a nie
    od razu upgrade-ujesz) masz to samo co w konsoli (z poprawką na
    optymalizację). Ale możesz to zrobić. Spróbuj upgrade-ować procesor w
    konsoli :)

    > kiedy kupilem X360 blaszak sluzy jako maszyna do internetu, pisania, etc.
    > ale nie do grania.

    I na koniec. Jeżeli taki układ komuś odpowiada to ja nie mam nic przeciwko.
    Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail