    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Date: Thu, 27 May 2010 17:56:42 +0200

    >To znaczy że, komputera nie da się podłączyć do ogromnego telewizora,
    >usiąść na kanapie i pykać? Co to za argument?

    Pewnie, ze mozna. Jednak nigdy mi sie nie chcialo tanszczyc calego blaszaka
    i podlaczac pod TV (kable, pudlo, myszka, klawiatura - na raz sie nie
    zabierzesz). Generalnie na PC nie pograsz tez z kolega (na jednym kompie),
    bo blaszak jest raczej do indywidualnej zabawy.

    > Nie znam gier tylko w języku polskim. Jaki problem z angielską
    > lokalizacją?

    Ja lubie miec angielski dzwiek i angielskie napisy - zawsze troche slowek
    podlapie. Jak nie widze formy pisemnej to czasami trudno mi ze sluchu
    wszystko wylapac.

    > Choć ja na przykład lubię akurat język ojczysty.

    De gustibus... :-) Jak ktos woli ang + ang napisy to zostaja mu glownie
    konsole

    > Komputery tak samo się starzeją jak konsole. Na PCty wychodzą po prostu
    > coraz bardziej wymagające gry. Dlatego, jeżeli zmniejszysz detale (a nie
    > od razu upgrade-ujesz) masz to samo co w konsoli (z poprawką na
    > optymalizację). Ale możesz to zrobić. Spróbuj upgrade-ować procesor w
    > konsoli :)

    Zgadza sie, jednak wymagajaca gra, gdy obnizysz detale nawet na mininum
    potrafi sie ciac na slabszym sprzecie. Optymalizacja gier pod konsole jest
    jej ogromna zaleta.

    > I na koniec. Jeżeli taki układ komuś odpowiada to ja nie mam nic
    > przeciwko.
    >Według mnie konsola to może być dodatkowy gadżet, a nie podstawowy sprzęt.

    Zgadzam sie - blaszak to podstawowy sprzet do netu, pisania, etc. a konsola
    to tylko dodatek sluzacy do gier.

    Pozdrawiam
    Dysiek