  • Data: 2009-02-02 13:27:06
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: j...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 14:17, j...@a...at wrote:

    > dlaczego nie ?
    > dokladnie fz 50 ma ekw 35 mm - mozna powiedziec standardowy szeroki
    > kat.
    > jesli za malo to w krajobrazie robi sie podwojna panorame. bedzisz
    > mial obraz o rozdzielczosci 20 mpx  czyli jak w eos d1 mark III za
    > 20000 zl  .
    >
    > mnie w praktyce nigdy szerokiego kata w krajobrazie nie braklo wlasnie
    > z uwagi na mozliwosc robienia panoramy.
    > robi sie to calkiem sprawnie.

    Czemu nie, można i robić panoramy, ale gdybym to ja był w miejscach do
    których nie mógłbym wrócić następnego dnia aby poprawić panoramy które
    nie wyszły.... I dodatkowo gdybym musiał w nocy kleić kilkadziesiąt
    panoram, aby przekonać się czy wszystko jest ok ... To raczej wolałbym
    mieć możliwość zrobienia i sprawdzenia szerokiego planu za pierwszym
    klapnięciem.