  • Data: 2009-02-02 14:54:42
    Temat: Re: Jaki kit wybrac?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Feb., 15:26, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > daj na luz - klejenie zdjec aby uzyskać szerszy kat widzenia to jakiś
    > absurd. Niektórzy owszem tak robią, ale wiekszość woli od razu kupić
    > odpowiedni obiektyw/aparat.
    >
    > --www.warszawski.info- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    zaden absurd wrecz przeciwnie normalny srodek wyrazu jaki daje nam
    wspolczesna technika.
    krajobrazy robione szerokimi katami maja to do siebie ze sa nudne i
    widac wszystko na raz czyli nic.

    1. uzyskujesz obraz o wiekszej rozdzielczosci
    2. pracujesz na zakresie ogniskowych dla ktorych obiektyw rysuje
    ostrzej
    3. mniejsze znieksztalcenia perspektywiczne.

    absolutnie nie ma sie czego obawiac - w sytuacji gdzie obiekt jest
    stacjonarny nie ma najmniejszego problemu ze zrobieniem skladanki z
    dwoch zdjec. I czesto zrobienie dwoch zdjec trwa krocej niz np
    wymiana obiektywu.

    Jesli nie chcesz to nie rob. wielu robi i ja tez chetnie.
    fajnie sie wchodzi w glab panoramy . mozna powiekszac i pojawiaja sie
    nowe szczegoly