  • Data: 2010-12-16 12:33:34
    Temat: Re: Jaki j?zyk - ceny?
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Dec 2010 01:13:46 -0800 (PST), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >No rozczarowujesz mnie. Już po jednym pingpongu skończyły Ci się
    >argumenty? A miałem nadzieję na jakąś dyskusję.

    >Oczywiście. Nie podważam użyteczności języków funkcjonalnych, tylko
    >ich szanse na mainstream.

    >To podważam.

    OK. Moze za stanowczo powieziane. Moze sie okazac ze facio znajacy
    jezyki funkcyjne bedzie bral 3 razy wiecej pieneidzy niz Joe Shmoe
    programujacy w Javie. Co juz mialo miejsce gdy na fali byl Smalltalk,
    i co ja mam przyjemnosc doseiadczac z logic programming i Prologiem.
    Co i po czesci dotyczy osob znajacych Ade.

    A.L.