  • Data: 2012-02-08 14:05:18
    Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Super się sprawuje, jak na to co o nim opowiadali i opowiadają.
    > Zawieszenie proste w budowie i dość trwałe (pod warunkiem wykorzystania
    > sensownych elementów, np. TRW czy Lemforder, a nie jakieś Talosa czy
    > inne hójwieco). Demonem to on nie jest (szałowe 45KM z litra ;)), ale z
    > silnikiem problemów brak. W opinii moich zaufanych mechaników - 2.0HDi
    > 8V w wersji RHY to silnik nie do zarżnięcia - brak dwumasy w kole
    > zamachowym, brak filtra cząstek stałych, turbina bez zmiennej geometrii.
    > To powoduje, że auto wbrew pozorom całkiem dobrze nadaje się do miasta
> [...]

    Pod kompa podłączałem, zero błędów, wszystkie parametry pracy w normie.
    Wtrysk Siemensa, ale gadałem z kolesiem, który tylko i wyłącznie siedzi
    we francuzach (on podłączał kompa), to siemensa też nie ma co się
    obawiać. To jest właśnie ten sam silnik co Ty masz czyli DW10TD, czyli
    prosty, trwały i oszczędny silnik. W sobotę lub w poniedziałek odbieram
    autko. Po tym od razu zmiana kompletnego rozrządu z pompą wody, oleju,
    kompletu filtrów i paska osprzętu. Do tego dobre paliwo i będę jeździć.
    Cała elektryka w aucie działa, wszystkie światła, kierunki są sprawne.
    Jedyna rzecz co jest do zrobienia to roleta dachu. Działa, ale wysuwa
    się 1 część z 3. Jak zrobi się troszkę cieplej, to podsufitówka w dół i
    się zobaczy co tam się wypięło, bo ewidentnie było słychać jak coś lekko
    pstryknęło przy wysuwaniu rolety, lekko przycięło i wysunęła się jedna
    część. Śladów wilgoci na dywanikach, czy właśnie przy BSI brak. Wszystko
    wygląda na oryginał. Autko sprawdzone pod kątem wpisów w ASO Peugeota i
    pod koniec 2006 roku miało ostatni wpis w serwisie przy przebiegu
    105000. Aktualnie na liczniku prawie 200000. Koleś który podpinał mi pod
    komputer potwierdza, że prawdopodobnie przebieg jest realny. Myślę, że
    będę zadowolony z P307SW