  • 21. Data: 2011-05-30 10:40:11
    Temat: Re: Jaki dotykowiec bez fizycznej na Android (zmiana z WinMobile)
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Aye, aye... Wszystkie tak maja. Przynajmniej wszystkie z softem samsunga.

    --
    Pozdr

  • 22. Data: 2011-05-30 15:24:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 30 05 2011 11:46, ATA pisze:

    > odpowiadaj?c koledze poni?ej, to
    > na androida jest tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam
    > zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko
    > bo przeciez juz w netbooka sie ten system pojawia,

    Akurat w dziedzinie komputerów Droid ma dużą większą konkurencję niż w
    dziedzinie smartów.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 23. Data: 2011-06-01 06:45:13
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Samsung dal dupy z oprogramowaniem do sgs1, nie kupie juz nawet odkurzacza
    > tej firmy. Dla przypomnienia - na dzialajacy rom do tego telefonu musialem
    > czekac pare miesiecy, do dzis gps dziala tak sobie a radio fm jest w
    > wersji mono. Nie ma rowniez w pelni dzialajacej wersji Aosp, ta ma roblemy
    > z radiem, sensorami i zywotnoscia baterii. Optimus 2x bede ogladal za pare
    > dni, jutro jest bank holiday w UK wiec wysla go dopiero we wtorek.

    Czyli u Samsunga to klasyka - w Omni Lite wcisnęłi takie gó...niane
    aplikacje, że nie dało się nawet sms-ów pisać (T9 działał tak, że trzeba
    było robić sekundowe odstępy miedzy literami, bo nie nadążał, wysłanie sms-a
    potrafiło trwać 9 sekund a samo wejście do ich skrzynki z wiadomościami -
    kilkanascie sekund...
    Całe szczęście, że można było wgrac ROM bez ich aplikacji, ale przy Galaxy
    chyba się nie da?
    Osobiście przymierzam się do Galaxy Taba i mam poważne obawy, czy historia
    się nie powtórzy :-(

    JA

  • 24. Data: 2011-06-01 06:49:19
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > odpowiadając koledze poniżej, to
    > na androida jest tyle darmowych aplikacji i dlatego android uwazam
    > zdominuje niebawem rynek smartfonow i nie tylko

    Jeśli dostępność darmowych rzeczy byłaby wymiernikiem doskonałości systemu,
    to komunizm byłby najlepszym systemem na świecie;-)
    Tak sobie wymyśliłem:-)
    Służbę zdrowia też mamy 'darmową'. Jest Pan zadowolony...?

    JA

  • 25. Data: 2011-06-05 21:31:57
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-05-28 18:22, Pan Piskorz pisze:

    > Od prawie pół roku mam ZTE Blade - polecam,
    > ok. 500 zł, to nadal nie ma raczej konkurenta,
    > telefon jest kompletny, nie ma jakichś istotnych wad,
    > jakości wykonania też trudno coś zarzucić,
    >
    > sprzedawany jest pod kilkoma nazwami (u nas ZTE Blade i Orange San
    > Francisco), wśród nich również Dell

    Kolego,
    przekonales.
    Nie moge patrzec juz na windows mobile 6.1 w moim touch hd.
    Uzywanego touch hd sprzedam za jakies 400zl.
    Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji ZTE
    Blade na allegro i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.

    Moja zona ma low endowy SE X8 i android zjada ta microsoftowa kupe na 1
    zakrecie :)

    Dzieki za ta rade.

    Moj znajomy, zyjacy w UK na swieta BN pokazywal mi w PL ten telefon, ale
    jakos o nim zapomnialem :)

    Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 26. Data: 2011-06-06 08:11:51
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Moj znajomy, zyjacy w UK na swieta BN pokazywal mi w PL ten telefon, ale
    > jakos o nim zapomnialem :)
    >
    > Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

    Trzymamy za słowo!

    JA

  • 27. Data: 2011-06-14 13:40:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "topek" napisał:

    > Wlasnie kupilem praktycznie nowego za 450zl. Z 20 miesiecy gwarancji
    > ZTE Blade na allegro

    Taaak...

    > i ciesze sie jak dzieciak na nowa zabawke.
    > [...]
    > Napisze swoja recenzje jak dostane cudenko w swoje rece :)

    Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?

    JoteR

  • 28. Data: 2011-06-14 13:55:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:40:08 +0200, JoteR napisał(a):

    > Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?

    bo pewnie nic nowego nie wymyśli, dobry sprzęt za te pieniądze, a że
    pieniądze marne, to i sprzęt taki sobie, zwłaszcza bateria.
    Późniejsze serie mają ekran LCD zamiast AMOLED itp..
    Ale jako entry level, to w sumie dlaczego nie, dla takiego WIldfire to
    spora konkurencja, powiedziałbym nawet, że bije go na głowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 29. Data: 2011-06-14 20:52:12
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-06-14 15:40, JoteR pisze:

    > Taaak...
    tak

    > Hmm, czemu zapadła taka wymowna cisza? Czyżby...?
    Jutro dostane go w swoje rENce.
    Spokojnie chlopaku..

  • 30. Data: 2011-06-15 07:11:35
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    > A więc na dzisiaj zastanawiam się nad - SGS II, LG P990, LG P970 oraz Motorolą Defy
    > (oczywiście słabsza, ale rozsądna cenowo i nie za duża przy ekranie
    > 3,7"). Mam jeszcze jakies 2 miesiące na decyzję - zobaczymy, jak będą
    > wyglądać ceny.

    Na dzisiaj z kolei raczej zastanawiam się nad LG P970 (Optimus
    Black/Swift Black), Xperią Arc (potaniała w Orange dla firm ostatnio),
    LG P990 (Optimus 2x/Swift 2x) oraz SGS I. Wygląda, że SGS II na razie
    jest powyżej tego ile chcę wydać. Motka odpadła, bo jest za gruba (13,7
    mm) i ciężkawa. Jak widać, niekoniecznie kieruję się 'powerem', raczej
    liczą się dla mnie gabaryty, waga, później wygoda korzystania (bo raczej
    biznesowego niż mulitimedialno-rozrywkowego). Ciekaw jestem zwłaszcza
    wad poszczególnych telefonów.