  • 11. Data: 2010-07-16 07:04:09
    Temat: Re: Jaki aparat wszystko-odporny :) ?
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-07-15 18:14, dembol pisze:

    > Dzięki, szkoda tylko, że jest b.mało zdjęć nad-wodnych :)

    poszukaj na flikrze i pbase, tam znajdziesz resztę, zapewne

    > Tylko do pstrykania pod wodą to mogę kupić jednorazówke za 20zł i
    > zdjęcia wychodzą podobne :)

    cyfrową jednorazówkę? za 20? to ja poproszę 10szt ;)
    mam wrażenie, że "podwodność" tych cykadełek z testu jest tylko pochodną
    ich co lepszego zabezpieczenia; tak czy siak nic lepszego nie
    znajdziesz, no chyba że ktoś robi pancerne obudowy do luster/evilów

    pzdr, scby

  • 12. Data: 2010-07-16 08:38:01
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 16 Lip, 09:04, scooby <s...@g...pl> wrote:

    > cyfrową jednorazówkę? za 20? to ja poproszę 10szt ;)
    >
    > pzdr, scby

    Prosze bardzo:

    http://www.amazon.com/Kodak-Plus-Digital-One-Time-Us
    e-Camera/dp/B000089SEY

    StaM

  • 13. Data: 2010-07-16 11:53:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-07-15, Marcin <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mju) - na cale szczescie kupiony za oceanem, wiec troche taniej i mniej szkoda
    > pieniedzy.
    >
    > Jestem bardzo niezadowolony z jakosci zdjec - wowczas byl to praktycznie
    > jedyny taki "twardziel", dzisiaj sa juz inne, moze inni producenci maja lepsze
    > modele, ale sprawdz dokladnie te aparaty zanim kupisz.
    >
    > Ten moj olympus mial nawet niezle recenzje, ale w praktyce wyglada to slabo.
    > Az sie czasem zastanawiam czy moj model nie jest moze jakis wadliwy, ale chyba
    > wszystko z nim jest ok, po prostu: nie mozna oczekiwac od tych aparacikow zbyt

    Kupiłem 1030SW ze 2-3 lata temu, wkrótce jak pojawił się na rynku. Zwykle
    nie wypowiadam się kategorycznie ale tu mogę z czystym sumieniem
    powiedzieć, że jest to szmelc. Pół biedy jeszcze jakość obrazu, która
    jest ledwo ledwo, ale ta cała 10m wodoszczelność to nie wiem, chyba w
    jakimś plastikowym worku. Raz zalał mi się na samym początku, ok,
    wymienili w ramach gwarancji. Teraz znowu zalał się po raz kolejny mimo
    wręcz paranoicznego chuchania i dmuchania i sprawdzania pod lupą czy mu
    coś tam na tych rachitycznych gumkach nie siedzi. Na szczęście zalał się
    tak, że udało się go odratować - zmoczyło akumulator i zaparowało w
    środku. Tylko 3x kąpałem się z tym czymś w morzu, na głębokościach
    mniejszych niż 2m i 2x były problemy ze szczelnością. To jest MZ konstrukcyjna
    porażka nadająca się na deszcz lub mżawkę lub ewentualnie do basenu, ale
    na nic innego.

    Oczywiście mogłem też mieć pecha lub sądząc po Twoim poście ww. modelu
    nie powinny używać Marciny.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2010-07-16 12:57:54
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-07-16 10:38, StaM pisze:

    > http://www.amazon.com/Kodak-Plus-Digital-One-Time-Us
    e-Camera/dp/B000089SEY

    dzięki, ale miała być łoterpróf!

    pzdr, scby

  • 15. Data: 2010-07-16 13:24:24
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 16 Lip, 14:57, scooby <s...@g...pl> wrote:

    se-Camera/dp/B0000...

    ...no i jest:
    http://www.amazon.com/Kodak-Water-Sport-Single-Camer
    a/dp/B000066HUG/ref=dp_cp_ob_p_title_1

    StaM

  • 16. Data: 2010-07-16 18:31:48
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "StaM" <q...@g...com> napisał:

    >Prosze bardzo:
    >
    >http://www.amazon.com/Kodak-Plus-Digital-One-Time-U
    se-Camera/dp/B000089SEY
    >[....]

    A to jest cyfrówka?
    'Preloaded with 27 exposures of Kodak Max maximum versatility film'
    Mi to wygląda na analogową jednorazówkę z wliczona w cenę usługą skanowanai
    wywołąnego filmu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 17. Data: 2010-07-16 18:36:05
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 16 Lip, 20:31, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

> [...]

    > 'Preloaded with 27 exposures of Kodak Max maximum versatility film'
    > Mi to wygląda na analogową jednorazówkę z wliczona w cenę usługą skanowanai

    Racja doczytalem dalej ze przy czterech printach dodaja CD ze
    zdjeciami.
    StaM

  • 18. Data: 2010-07-17 08:38:00
    Od: Piotr <p...@g...com>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10994

  • 19. Data: 2010-07-18 11:00:04
    Od: dembol <g...@n...com>

    W dniu 2010-07-17 10:38, Piotr pisze:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10994

    Koniecznie muszę sprawdzić tego Panasonica bo prezentuje się świetnie :)

    --
    dembol