  • 1. Data: 2010-07-15 13:02:18
    Temat: Cos dla onanistow sprzetowych - lens do Canona tyle ze starego
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Hej.

    Dzis u znajomego bylem. Wiedzialem ze ma ale nie widzialem wczesniej.
    Takie cos http://img121.imageshack.us/img121/8748/foto0062g.jp
    Canon 600mm ze swiatlem 4.5 ;P do tego puszka T90

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-07-15 13:05:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Takie cos http://img121.imageshack.us/img121/8748/foto0062g.jp
    g Canon
    > 600mm ze swiatlem 4.5 ;P do tego puszka T90

    Napewno da sie przyspawac dupke od Heliosa a pozniej juz
    tylko odpowiednia redukcja ;)

  • 3. Data: 2010-07-15 13:08:40
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i1n12i$8oo$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i1n0vh$8gb$1@news.onet.pl...
    >
    > Napewno da sie przyspawac dupke od Heliosa a pozniej juz
    > tylko odpowiednia redukcja ;)

    Mysle ze te szklo mozna spokojnie uznac za rarytas. Fajne jest ;P

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-07-15 14:26:40
    Od: mt <t...@i...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i1n0vh$8gb$1@news.onet.pl...
    >
    > Napewno da sie przyspawac dupke od Heliosa a pozniej juz
    > tylko odpowiednia redukcja ;)

    Tylko po co jak można od razu redukcję na FD :)

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-07-15 15:03:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mt" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >>> 600mm ze swiatlem 4.5 ;P do tego puszka T90
    >>> PZDr

    > Tylko po co jak można od razu redukcję na FD :)

    Wlasnie, jak z tymi redukcjami na FD wyglada sprawa, bo jeszcze jak
    kiedys mialem 10D to raz ze bylo to u nas nieosiagalne a dwa ponoc jak juz
    bylo to cos nie bardzo wspolpracowalo. Aaaa i potem chyba sie pojawily
    redukcje z chipem.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-07-15 15:20:31
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Lip, 16:26, mt <t...@i...pl> wrote:

    > Tylko po co jak można od razu redukcję na FD :)
    > marcin

    Tylko po co jak ten obiektyw jest FD;-)))
    StaM

  • 7. Data: 2010-07-15 15:47:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    g Canon
    >>> 600mm ze swiatlem 4.5 ;P do tego puszka T90
    >>> PZDr
    > Tylko po co jak można od razu redukcję na FD :)

    Nie mozna isc na latwizne ;)

  • 8. Data: 2010-07-15 16:33:27
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Lip, 17:47, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Nie mozna isc na latwizne ;)

    ...hehehehe

    http://www.shutterasia.com/forum/showthread.php?t=21
    128

    Pozdr. StaM

  • 9. Data: 2010-07-15 17:50:49
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    > Napewno da sie przyspawac dupke od Heliosa a pozniej juz
    > tylko odpowiednia redukcja ;)

    Się nie śmiej z tą dupką, bo swojego FD 800/5.6 L
    przerobiłem na EF za pomocą redukcji FD-EOS,
    też leciutko zmienionej, a ostrzenie na nieskończoność
    zrobiłem brutalnie, bo za pomocą dremela, modyfikując
    zakres ruchu układu ogniskowania wewnątrz obiektywu.
    No i działa fajnie, tylko niestety jest jeszcze większy od 600/4.5,
    co niestety jest wadą jedwabiście dużą, że tak powiem :>

    poza tym, używając tego - co Wy wiecie o dgraniach
    i kłapaniu lustra, zrobić ostre zdjęcie to jest sztuka przez duże SZT ;)

    zaś w FD 300/2.8 zmieniłem cały bagnet, wykręcając oryginalny
    i wkręcając w to miejsce jakąś dziwną przejściówkę,
    którą akurat miałem pod ręką. Ale tu ze sterowaniem przysłoną
    było strasznie dużo zabawy, no i zbyt pięknie to nie wygląda
    teraz raczej dla estety, ale pierwszy raz był trudny w tym przypadku :)

    generalnie - wszystko się da zrobić, nawet samemu,
    ale często jest to sztuka dla sztuki,
    acz zabawy przy tym i dzięki temu potem jest mnóstwo ;)

    pozdro
    Witek

  • 10. Data: 2010-07-15 18:13:36
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 15 Lip, 19:50, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:

    > Się nie śmiej z tą dupką, bo swojego FD 800/5.6 L

    > ale często jest to sztuka dla sztuki,
    > acz zabawy przy tym i dzięki temu potem jest mnóstwo ;)
    >
    > pozdro
    > Witek
    No ale ta 600-scsetka z T-90 nie potrzebuje niczego wiecej miedzy
    obiektywem a body.
    Mialem T-90 z FD 35mm f2,0 sam miod, wystarczalo do wszystkich mych
    potrzeb.
    StaM