  • 1. Data: 2010-12-13 09:31:54
    Temat: Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Planuję wymienić telefon. Nie robię tego często. Mam Nokię 6280, która
    prawie w zupełności zaspokaja moje potrzeby.
    Planowałem kupić jakiegoś "dotykowca", ale ostatnie wątki na grupie
    zniechęciły mnie do nich. Przeraziłem się, że bateria trzyma góra dwa dni i
    że niewygodnie używa się ich jedną ręką.

    Co mi się marzy:
    - w miarę nieduże rozmiary, ale stosunkowo duży ekran - najlepiej większy
    niż 320x240.
    - Bateria trzymająca z 4-5 dni, albo lepiej.
    - Możliwość używania telefonu jako modemu do laptopa przez USB (Internet).
    - Najlepiej rozsuwana solidna obudowa.

    Polecicie coś w uczciwej cenie?

  • 2. Data: 2010-12-13 13:02:52
    Temat: Re: Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 13 12 2010 10:31, Marcin N pisze:
> [...]
    > zniechęciły mnie do nich. Przeraziłem się, że bateria trzyma góra dwa
    > dni i że niewygodnie używa się ich jedną ręką.

    W punktach Ery są wystawione iPhony. Możesz pójść, pomacać i osobiście
    się przekonać czy to faktycznie takie zło wcielone.

    > Co mi się marzy:
    > - w miarę nieduże rozmiary, ale stosunkowo duży ekran - najlepiej
    > większy niż 320x240.
    > - Bateria trzymająca z 4-5 dni, albo lepiej.

    Te dwie opcje są wzajemnie sprzeczne.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 3. Data: 2010-12-13 13:52:59
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-13 10:31, Marcin N pisze:
    > że bateria trzyma góra dwa dni i że niewygodnie używa się ich jedną ręką

    Są takie, co 4 dni spokojnie dadzą radę a i jedną ręką bez rysika obsłużysz.
    P.

  • 4. Data: 2010-12-13 15:21:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
> [...]
    > Planowałem kupić jakiegoś "dotykowca", ale ostatnie wątki na
    > grupie zniechęciły mnie do nich. Przeraziłem się, że bateria

    To akurat cecha bardziej ogolna - im lepszy telefon, tym bardziej
    baterie ciagnie.
    Nie tylko dotykowce

    J.

  • 5. Data: 2010-12-13 15:26:27
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Są takie, co 4 dni spokojnie dadzą radę a i jedną ręką bez rysika
    > obsłużysz.

    Czy Samsung i5700 Galaxy do nich należy?

  • 6. Data: 2010-12-13 15:29:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > W punktach Ery są wystawione iPhony. Możesz pójść, pomacać i osobiście się
    > przekonać czy to faktycznie takie zło wcielone.

    Bawiłem się chwilę iphonem i odniosłem wrażenie, że to taki "mp4 player",
    który wśród 1000 zbędnych bajerów ma też możliwość wykonywania telefonów.

    Absolutnie w moich oczach nie jest warty tych tysięcy złotych, jakie sobie
    za niego życzą.
    Telefon to przede wszystkim powinien być telefon, a później gadżet. Nie
    odwrotnie.

  • 7. Data: 2010-12-13 15:56:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakie sobie za niego życzą.
    > Telefon to przede wszystkim powinien być telefon, a później

    Z tym mozna polemizowac. Dwa urzadzenia nosic ?

    Podsumowujac - z ajfona zadzwonic sie da, a czy warty pieniedzy -
    co kto lubi.

    J.

  • 8. Data: 2010-12-13 16:12:26
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 13 12 2010 16:29, Marcin N pisze:

    > Bawiłem się chwilę iphonem i odniosłem wrażenie, że to taki "mp4
    > player", który wśród 1000 zbędnych bajerów ma też możliwość wykonywania
    > telefonów.

    Jak zdecydowana większość obecnych smartfonów. Ale podkręcając jasność:
    iP przytoczyłem w kontekście opinii o "złych" dotykowcach, bo jest
    wystawiony i każdy może go sobie pomacać. Jak nie iP to w Euro RTV AGD
    od paru dni można macać N8.

    > Absolutnie w moich oczach nie jest warty tych tysięcy złotych, jakie
    > sobie za niego życzą.

    Też tak uważam.

    > Telefon to przede wszystkim powinien być telefon, a później gadżet. Nie
    > odwrotnie.

    A tu się nie zgodzę. Ale skoro tak twierdzisz to może: Emporia Elegance,
    MyPhone 1040/1050/1060? Albo Fonek A88 ;-)

  • 9. Data: 2010-12-13 18:45:36
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/13/2010 04:26 PM, Marcin N wrote:

    > Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:ie58fr$9dk$...@i...gazeta.pl...

    > Czy Samsung i5700 Galaxy do nich należy?
    No obsługa jednorącz prostsza niż zwykle bo nie poskąpili prawdziwych
    przycisków, oraz używany umiarkowanie jako telefon i przełączany na noc
    we flight mode może i do czterech dni dociągnie.

    M.

  • 10. Data: 2010-12-13 18:46:08
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-13 16:26, Marcin N pisze:
    > Czy Samsung i5700 Galaxy do nich należy?

    Nie wiem :-) Sam zobacz.
    Po awarii mda compact 4 postanowiłem dziada nie naprawiać.
    Zamówiłem dotykowca za 1 zł.
    Używam lg gt500 i bije poprzednika na głowę.
    Uruchamia się ekspresowo.
    Bateria działa 4 dni a nie 1,5.
    Obsługa intuicyjna.
    Rysik wyciągnąłem by zobaczyć czy jest,
    w mda/htc był nieodzowny, nawet kupiłem 5 dodatkowych, bo gubiłem.

    W sumie do windowsowego mda poświęciłem wiele czasu by odnaleźć soft,
    który zapewnia jako taki komfort.
    Nowy, prosty, telefon wygodą obsługi i jakością wykonania przewyższa go
    wielokrotnie - stąd moja awersja do wszelkich modnych marek.

    P.