  • 1. Data: 2010-12-13 09:43:57
    Temat: Programy na Symbiana - gdzie szukac?
    Od: "Gerian" <A...@w...pl>

    Mam nokie i szukam w necie jakiejs sensownej strony gdzie mozna znalezc
    programy na ta platforme (symbian).
    Na chwile obecna znalazlem tylko:
    ovi
    phonesymbian.com
    simblog.pl/najlepszy-darmowe-aplikacje-pod-symbiana
    symbianos.pl/programy?ordering=4&letter=%23
    www.softonic.pl i versja com

    A moze sa jakies komercyjne strony?
    Moze sa jakies serwisy gdzie mozna pobrac w inny sposob komercyjne programy?
    Kumpel pokazywal mi np. strone gdzie sa wszystkie programy na Iphone (z
    applstore) ale zadarmo.

  • 2. Data: 2010-12-13 12:48:34
    Temat: Re: Programy na Symbiana - gdzie szukac?
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > programy?
    > Kumpel pokazywal mi np. strone gdzie sa wszystkie programy na Iphone (z

    Jesli wybierzesz w ovistore zakladke z darmowymi aplikacjami rowniez nie
    bedziesz musial placic. Jaka posiadasz Nokie?

  • 3. Data: 2010-12-13 12:53:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:43:57 +0100, Gerian napisał(a):

> [...]
    > Kumpel pokazywal mi np. strone gdzie sa wszystkie programy na Iphone (z

    Piractwo jest jak Mediamarkt - nie dla idiotów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 4. Data: 2010-12-14 17:28:44
    Od: o...@j...pl

    Sporo oprogramowania znajdziesz na www.ipmart-forum.pl

  • 5. Data: 2010-12-28 18:31:03