  • 11. Data: 2010-12-13 22:50:26
    Temat: Re: Jaki aparat godnie zastąpi Nokię 6280?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-13 19:46, Pan Piskorz pisze:
    > lg gt500

    Przy okazji dodam w sprawie telefonu LG GT505. JotteR napisał tu kiedyś,
    że to jest Patfinder. Teraz sobie przegladałam strony i jednak to są
    rózne telefony. Jest LG GT505 i LG GT505 Patfinder (czy jak mu tam, może
    nazwę przekręciłam).
    Przepraszam za OT, ale akurat mnie to zaabsorbowało. Teraz się
    zastanawiam, czy ten mój (LG GT 505) jest na androidzie czy nie. To jest
    dla mnie ważne, bo Opera Mini jest dla androida i nie dla androida. Nie
    wiem czy ta na androida nie byłaby lepsza.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-12-14 05:12:04
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-13 23:50, animka pisze:
    > Jest LG GT505 i LG GT505 Patfinder

    To jest ten sam telefon.
    GT500 (Puccini) to też to samo, różni się jedynie obudową.
    Te telefony nie mają Androida.
    P.

  • 13. Data: 2010-12-14 11:53:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-14 06:12, Pan Piskorz pisze:

    > To jest ten sam telefon.
    > GT500 (Puccini) to też to samo, różni się jedynie obudową.
    > Te telefony nie mają Androida.

    Ok, dzieki, ale GT500 nie ma chyba WiFi?

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-12-15 13:22:50
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> Odpowiedz na

> [...]
    > prawie w zupełności zaspokaja moje potrzeby.
    > Planowałem kupić jakiegoś "dotykowca", ale ostatnie wątki na grupie
    > zniechęciły mnie do nich. Przeraziłem się, że bateria trzyma góra dwa
    > dni i że niewygodnie używa się ich jedną ręką.
    >
    > Co mi się marzy:
    > - w miarę nieduże rozmiary, ale stosunkowo duży ekran - najlepiej
    > większy niż 320x240.
    > - Bateria trzymająca z 4-5 dni, albo lepiej.
    > - Możliwość używania telefonu jako modemu do laptopa przez USB
    > (Internet). - Najlepiej rozsuwana solidna obudowa.

    Samsung Omnia II i8000. 3.7" 480x800, bateria trzyma zależnie od obciążenie.
    Srednio 2-3 dni przy umierkowanym zażynaniu. Przy używaniu jak zwykły telefon
    spokojnie starcza na 5 dni. Albo 1 dzień pracy jako PDA.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 15. Data: 2010-12-18 01:13:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>