  • 1. Data: 2010-12-13 04:01:13
    Temat: Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    chodzi za mna jakis smartfon - oprocz dzwonienia przydalby sie GPS i
    WiFi (skype, poczta, www). Nie bardzo chce misie kupowac czegos z duza
    wysuwana klawiatura. Czy sa jakies klawiatury podlaczane do telefonu?
    Wiem ze Apple ma taka, ale za Apple dziekuje.
    Czyli na codzien sam telefon, a jak chce go uzyc do internetu podpinam
    zew. klawiature.
    Myslalem o HTC, moze jakis Samsung?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-12-13 10:27:25
    Temat: Re: Zewnetrzne klawiatury do smartfonow z WM?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:01:13 -0800 (PST), Piotr Molski napisał(a):

> [...]
    > Wiem ze Apple ma taka, ale za Apple dziekuje.
    > Czyli na codzien sam telefon, a jak chce go uzyc do internetu podpinam

    są, na bluetooth.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2010-12-13 18:31:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr Molski pisze:
> [...]
    > Wiem ze Apple ma taka, ale za Apple dziekuje.
    > Czyli na codzien sam telefon, a jak chce go uzyc do internetu podpinam

    Ciekawa koncepcja, ale czy sprawdziłeś jak to będize działać? jak
    wzbudzam wyobraźnie, to telefon z zewnętrzną klawiaturą musiałby mieć
    gigantyczny ekran. 3 cale ekranu + 40cm klawiatury,z powodu braku myszki
    - jeszcze ekran dotykowy... Moim zdaniem szczyt niewygody. Chyba jesteś
    skazany na slidera (nie wiem czemu odrzucasz) albo coś z klawiaturą pod
    ekranem..

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-14 03:17:23
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 13 Gru, 19:31, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > Ciekawa koncepcja, ale czy sprawdziłeś jak to będize działać?
    Dzieki Panowie za odpowiedzi.
    Do tej pory nie przywiazywalem wagi do modelu telefonu, wystarczylo
    zeby "dzwonil". O smartfonie dopiero mysle.
    Chcialbym miec mozliwosc w miare wygodnego uzywania poczty/skypea/www
    na wyjazdach "w Polske". Netbooka nie mam, laptopa targac misie nie
    chce.
    Myslalem o Omni - ma sporo dobrych recenzji i baterie dwukrotnie
    lepsza od porownywalnych cenowo HTC. Dzisiaj kumpel troche mnie
    przyhamowal -uzywal Omni i nie byl do konca zadowolony. Mial klopoty z
    filmami - dzwiek rozjezdzal mu sie z obrazem. Akurat kamera bedzie w
    miare czesto wykorzystywana do robienia filmikow szkoleniowych "ku
    pamieci".
    Faktycznie znalazlem klawiatury BT, dzieki.

    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2010-12-14 12:22:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl>

> [...]
    Chcialbym miec mozliwosc w miare wygodnego uzywania poczty/skypea/www
    na wyjazdach "w Polske". Netbooka nie mam, laptopa targac misie nie

    Netbook kosztuje <1000zł.

    Faktycznie znalazlem klawiatury BT, dzieki.
    --
    Po co Ci ta klawiatura ? Nie bardziej przydałby się większy monitor ? :-)

  • 6. Data: 2010-12-14 16:19:30
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >filmami - dzwiek rozjezdzal mu sie z obrazem. Akurat kamera bedzie w
    ===
    Wyjątkowy masochizm oglądać filmy na ekranie komórki
    Chcesz wygody targaj laptopa, albo w cenie smartfona kup netbooka i
    normalny telefon

  • 7. Data: 2010-12-14 21:37:55
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 14 Gru, 17:19, "grin" <s...@a...er> wrote:

    > Wyj tkowy masochizm ogl da filmy na ekranie kom rki
    Nie, nie. Komorka ma sluzyc do nagrywania filmikow instruktazowych z
    zajec, hmm, sportowych.
    Netbook - tak, ale nie bede go nosil codziennie ze soba. Smartphon
    wystarczy.

    pozdr
    Piotr