  • 1. Data: 2010-12-13 03:25:50
    Temat: LG Swift GT540 kontra samsung monte?
    Od: tedy <a...@g...com>

    LG Swift GT540 kontra samsung monte ? Pytanie do znających się na
    telefonach który wybrać.Do tej pory byłem użytkownikem sonyeriksson
    750i a ponieważ mam przedłużenie umowy z operatorem proszę o pomoc w
    doradztwie.Ponieważ moja znajomość aparatów telefonicznych jest nikła

  • 2. Data: 2010-12-13 22:53:02
    Temat: Re: LG Swift GT540 kontra samsung monte?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-13 04:25, tedy pisze:
> [...]
    > 750i a ponieważ mam przedłużenie umowy z operatorem proszę o pomoc w
    > doradztwie.Ponieważ moja znajomość aparatów telefonicznych jest nikła

    Porównaj w internecie i wybierz sobie co Ci lepiej pasuje. Samsung Monte
    moim zdaniem jest chałowy.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-12-13 22:58:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > 750i a ponieważ mam przedłużenie umowy z operatorem proszę o pomoc w
    > doradztwie.Ponieważ moja znajomość aparatów telefonicznych jest nikła

    Zobacz promocję w Orange. Pospiesz się.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_promoti
    ons?pageid=5752926&WT.mc_id=0101&articleId=5764167&c
    ategory=CAT_3&WT.srch=1&gclid=CMi3w-ap6qUCFZIn3wodJw
    vn1w&_requestid=7656

    --
    animka