-
Data: 2012-01-18 17:38:37
Temat: Re: Jaki VAN kupic?
Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2012-01-13 17:04, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
>>> Spierałbym się - z pozycji kierowcy, który trochę tym jeździł.
>>> IMHO 109 perszeronów wystarcza nawet z pokaźnym obciążeniem na dachu :)
>>> - testowane wielokrotnie na naszych drogach.
>>
>> Do dostojnego toczenia jak najbardziej czy też do tzw. przemieszczania
>> się.
> Rozumiem, że z rodziną jadąc masz "ciśnienie": byle przyjechać 2-3
> minuty wcześniej...
Zaczyna się robić flejm...
> Chyba, że od takiego auta (większego, wyższego i sporej dość wysoko
> położonej masie) oczekujesz osiągów, odczuć i "klejenia" się drogi jak w
> sportowym kompakcie.
Ależ tak, oczywiście. I żeby plomby na dziurach wypadały...
Jest jeszcze coś takiego jak pojęcie bierne - szczególnie w sytuacji gdy
wyprzedasz idiotę na spokojnie a ten dodaje gazu.
Świetnie to pamiętam z czasów 64KM diesla i kompakta... i eurovan z tymi
107 konikami ma prawie taką samą dynamikę jak i niewiele lepszy stosunek
mocy do napędzanej masy.
I do tego jest jeszcze pojęcie wygodnej jazdy - bez redukcji o dwa biegi
w dół z wyciem silnika...
>> Do rozsądnej jazdy z rodziną i gratami na wakacje już nie, chyba że ktoś
>> jeździł dostawczakiem i mu to wystarcza.
> Właśnie, że to spokojnie wystarcza - z gratami "po dach" a nawet wyżej...
>
>> A w automacie to już jest kompletny dramat - zero przyspieszenia...
>> niestety.
> Nie mam doświadczenia z automatem.
To się przejedź. Zmienisz zdanie.
--
MM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=