eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki VAN kupic?Re: Jaki VAN kupic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki VAN kupic?
    Date: Fri, 13 Jan 2012 02:38:45 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 83
    Message-ID: <jeo1v3$jnm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <je4g84$lfi$1@inews.gazeta.pl> <je6u3q$e6k$1@inews.gazeta.pl>
    <je7d5f$56g$1@inews.gazeta.pl> <jee8vu$n9o$1@inews.gazeta.pl>
    <jeet6m$qpu$1@inews.gazeta.pl> <o...@l...mshome.net>
    <jejr42$asd$1@inews.gazeta.pl> <jekc3q$16o$1@inews.gazeta.pl>
    <jekpqh$f8i$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0dfcf5$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <jel09c$732$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f0285$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <jen0s6$r29$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f1936$0$1272$65785112@news.neostrada.pl>
    <jene9f$i5f$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0f4b0e$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156114067.stk.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326418723 20214 88.156.114.67 (13 Jan 2012 01:38:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2012 01:38:43 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <4f0f4b0e$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426287
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-12 22:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <t...@t...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >> No i zeby sie tam dostac to wpierw musisz zawartos bagaznika oproznic -
    >
    > A może przeczytasz od początku zamiast włączać się w połowie?
    > Już wyjaśniałem, że wolę raz na 10 lat to zrobić, niż dowiedzieć się że
    > nie jestem w stanie odkręcić magicznego (czytaj badziewnego)
    > francuskiego patentu.
    >
    czy on jest francuski - to nie wiem do konca
    - ale fakt faktem, ze bardzo dobrym

    W pierwszej wypowiedzi moze przesadzilem z ta iloscia smaru :) - ale jak
    Ci tu napisali wystarczy od czasu sprawdzic ta srube i ew. lekko
    nasmarowac.Ja to robie zawsze po zimie (sol, blocko etc) - i zazwyczaj
    sruba chodzi jeszcze leciutko, ale przy ogladzie auta zajmuje ta
    czynnosc raptem pare minut (wlacznie z wysunieciem i ogladnieciem stanu
    kola zapasowego) - wiec to zaden problem.
    A znam sytuacje, ze ludzie faktycznie zostali na drodze bezradnie
    szarpiac sie z tym koszem - ale to zazwyczaj Ci ludzie, co zagladaja tam
    raz na 10 lat :)

    >> no problem jak masz tam jedna teczke, gorzej jak jedzesz zapakowany,
    >> jest brudna droga (lub jakas sciezyna), pada, kaluze wokol (oczywiscie
    >> to najbardziej pesymistyczna sytuacja) a Ty muszisz jakos wszystko
    >> wypakowac by wyjac kolo, zmienic i wlozyc brudne kolo a nastepnie
    >> spowrotem zapakowac zawartosc bagaznika.
    >> Nastepnie podjezdzasz do gumiarza - i sytuacja sie powtarza...
    >
    > No właśnie - ja podjadę, zamiast zostać na drodze bez możliwości zmiany
    > koła.
    >
    jak zrobisz co jakis czas przeglad (powiedzmy ze wystarczy spokojnie raz
    na rok - a jak zrobisz to raz porzadnie to moze i raz na 3 lata
    wystarczy) i na drodze nie zostaniesz bez mozliwosci zmiany - gwarantuje.

    Natomiast ja w czasie wymiany - jadac z rodzina na wakacje caly
    zapakowany - zmienie kolo w dwa razy krotszym czasie od Ciebie i majac
    caly bagaz na swoim miejscu suchy i czysty.

    I tu jest ta glowna roznica.

    >
    >>
    >>> Bo miejsce pod płytą oddzielającą koło zapasowe od reszty bagażnika jest
    >>> i łatwiej dostępne niż krata pod bagażnikiem, więc mniej się usyfisz
    >>> wsadzając tam koło i łatwiej je też umyć w razie czego, a na resztę
    >>> bagażnika koło zapasowe w żaden sposób nie ma wpływu.
    >>
    >> jak nic tam wiecej nie wozisz to tak
    >
    > A gdzie mam coś jeszcze wozić, jak tam może jeszcze max. co się zmieści
    > to trójkąt.
    >
    ja mam w koszu (w kole) dodatkowo umieszczony podnosnik (tak byl
    fabrycznie w dopasowanym do kola pudelku)

    >>
    >>> Już nie mówiąc o tym, że chociaż koło zapasowe będzie czyste, o czym nie
    >>> ma mowy wtedy, gdy wisi bez sensu pod samochodem.
    >>
    >> nie wiem jakie Ty miales doswiadczenie, ale wyciagajac kolo zapasowe
    >> spod auta nie jest ono tak usyfione jak czesc osob tu sobie to wyobraza
    >
    > No ja przy jednej próbie uwaliłem się tym kołem pod bagażnikiem i tym
    > patentem bardziej, niż przez następne 20 lat gdy miałem koło we wnęce na
    > koło w bagażniku.
    > I już mi wystarczy, więcej nie chcę.

    Nie mam pojecia jak to robiles, ze uwaliles sie przy tej czynnosciu dwa
    razy mocniej niz normalnie.
    Tu i tu musisz chwucic brudne kolo (ktore zdejmujesz z auta), wiec w
    bagazniku wystarczy miec tylko ze spoba rekawice - nic wiecej.
    A brudne kolo do kosza mozesz po prostu nawet noga wsunac do kosza - jak
    jestes juz totalnym leniem - potem tylko podniesienie kosza, zaczepienie
    o hak i dokrecenie sruby od strony bagaznika - wluala.


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: